جزئیات تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی
جزئیات تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی

حسین امامی راد به وزیر آموزش و پرورش درباره تعهد زمان رای اعتماد با موضوع
همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان تذکر داد.

به گزارش نبض بازار، یک نماینده مجلس با یادآوری تعهد صالحی در زمان رای اعتماد گفت: تعهد وزیر آموزش و پرورش در زمان رای اعتماد، رتبه بندی معلمان، واریز معوقات فرهنگیان و پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی بود.

حسین امامی راد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: از جمله تعهدات و انتظار نمایندگان از شما در زمان اخذ رای اعتماد اجرای کامل رتبه بندی، واریز معوقات فرهنگیان و پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی بود.

نماینده حامی دولت گفت:در جلسه هفته گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اطلاعات مجلس اعلام کردید  که اعتراض ۲۷۳ هزار ۵۰۰ نفر معترضین رتبه بندی بررسی شده و قرار است موارد خاص تا اول مهر ماه احکامشان صادر شود؛ به عنوان عضوی از این کمیسیون به شما تذکر می‌دهم و تاکید می‌کنم که نمایندگان مجلس و معلمان عزیز از وزیر آموزش و پرورش و متولی دستگاه پراهمیت تعلیم و تربیت انتظار دارند که اول مهرماه حتی یک معلم نسبت رتبه بندی و حق و حقوقات مترتب بر آن اعتراض نداشته باشند. در کنار این حق مسلم و پرداخت معوقات سال ۱۴۰۰، بازنشستگان را دریابید و همسو با مجلس برای پرداخت حقوق مشمولین اجرای حکم ۱۵۵۳ دیوان عدالت اداری آستین بالا بزنید.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با دیپلماسی موفق و عزتمندانه ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی و پول بلوکه شده ایران آزاد شد؛ بابت این توفیق غرور آفرین در حوزه دیپلماسی اقتصادی به دولتمران جمهوری اسلامی دست مریزاد می‌گوییم.

حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار کرد: شهادت هموطنان عزیزمان در تکرار حادثه تروریستی در آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران و به ویژه مردم ولایت مدار و صاحب کمال شیراز و نمایندگان شایسته این خطه تسلیت عرض می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه مسائل بین‌المللی خطاب به رئیس جمهوری گفت: نه در سایه شعار پر هیاهو و قمار از اول باخته برجام، نه با FATF و نه با دیپلماسی خفت بار التماسی بلکه با دیپلماسی موفق و عزتمندانه ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی و پول بلوکه شده ایران آزاد شد؛ بابت این توفیق غرور آفرین در حوزه دیپلماسی اقتصادی به شما و دولتمران جمهوری اسلامی دست مریزاد می‌گوییم. پولی که سال‌ها بلوکه بود و مشمول سود بانکی نمی‌شد و از سویی با وجود نوسانات با کاهش ارزش پولی نیز مواجه می‌گشت.

این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد: انتظار از رییس جمهوری و دولت محترم این است که این توفیق حاصل شده به فرصتی ویژه تبدیل و این اعتبار به کالاهای نهایی داده نشود، بلکه صرف واردات کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی و تامین مواد اولیه کالاهای صنعتی شود تا چرخه تولید تقویت گردد و به تبع در معیشت مردم گشایشی مشهود ایجاد شود.

امامی راد در ادامه مطلب خود در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: هرچه زودتر و در کمترین زمان ممکن طلب گندمکاران را به صورت تمام و کمال پرداخت و قطع برق چاه‌های کشاورزی را مدیریت و با خرید تضمینی گوجه فرنگی با قیمت متعارف نگرانی این عزیزان را برطرف کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]