خبر مهم درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان سال ۹۲ به بعد
خبر مهم درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان سال ۹۲ به بعد

پیگیری ویژه پرداخت معوقات بازنشستگان سال ۱۳۹۲ تا کنون در مجلس کلید خورد.

به گزارش نبض بازار، یک نماینده مجلس عنوان کرد: در تلاشیم در اجرای متناسب سازی، حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلین شامل حقوق دوران بازنشستگی گردد و رتبه بندی شاغلین به بازنشستگان نیز تعمیم داده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاشیم مطالبات و معوقات بازنشستگان با محوریت صندوق بازنشستگی کشوری به جای خوبی برسد به طوری که مطالبات برای این یک دهه دیگر معوقه نباشد.

 مجید انصاری در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان فارس که همزمان با اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز درحال برگزاری است گفت: در برنامه ۵ ساله هفتم چند مسئله در رابطه باحمایت از بازنشستگان از طرف کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح و تصویب شده است.

رییس مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در تشریح این مسائل افزود:  ارائه خدمات رفاهی شاغلین در سازمان ها و وزارت خانه ها به بازنشستگان، ارائه خدمات درمانی در ۲ سطح عادی و تکمیلی که در سطح تکمیلی در دو سطح خدماتی که با تفاوت در پرداخت مبلغی که خدمات گیرنده دارد انجام شود.  

نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و‌رستم در مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان افزود: در تلاشیم حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلین شامل حقوق دوران بازنشستگی گردد و رتبه بندی شاغلین به بازنشستگان نیز تعمیم داده شود.

وی ادامه داد: سعی داریم مطالبات و معوقات بازنشستگان از سال ۱۳۹۲ به بعد با محوریت صندوق بازنشستگی کشوری نیز به جای خوبی برسد که مطالبات برای این  یک دهه معوقه نباشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]