به گزارش اقتصاد آنلاین سید رضا فاطمی‌فرد، مدیرعامل نامی خودرو با اشاره به اینکه ثبت سفارش‌ جهت واردات خودروهای نیسان انجام شده و نمونه‌های اولیه این خودروها وارد شده است، گفت: پس از تخصیص ارز در سامانه نیما، خودروهای نیسان وارداتی در نمایندگی‌های مجاز این شرکت عرضه خواهند شد. مدیرعامل نامی خودرو با بیان اینکه  […]

به گزارش اقتصاد آنلاین سید رضا فاطمی‌فرد، مدیرعامل نامی خودرو با اشاره به اینکه ثبت سفارش‌ جهت واردات خودروهای نیسان انجام شده و نمونه‌های اولیه این خودروها وارد شده است، گفت: پس از تخصیص ارز در سامانه نیما، خودروهای نیسان وارداتی در نمایندگی‌های مجاز این شرکت عرضه خواهند شد.

مدیرعامل نامی خودرو با بیان اینکه  واردکننده تا ۳ ماه پس از دریافت ارز فرصت دارد خودروها را وارد کند، ادامه داد: خودروها پس از ورود، در نمایندگی‌های مجاز نامی‌خودرو در ۷ شهر بزرگ کشور عرضه خواهند شد.

فاطمی فرد هدف اصلی شرکت نامی‌ خودرو را نوآوری، حضور پایدار و بلندمدت در بازار خودروی ایران و ارائه خدمات پس از فروش و محصول باکیفیت به مشتریان اعلام و اظهار کرد: باور داریم که مشتری شریک تجاری ما است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی کردیم تا خودروها را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهیم، افزود: در زمینه خدمات پس از فروش نیز با مجموعه‌هایی که  سابقه ارائه خدمات  به خودروهای نیسان دارند در حال مذاکره هستیم و برنامه جدی در این بخش خواهیم داشت ضمن اینکه  قطعات مورد نیاز برای خدمات پس از فروش نیز  سفارش داده شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]