مراقب پیامک جعلی “واریز سود سهام عدالت” باشید +عکس
مراقب پیامک جعلی “واریز سود سهام عدالت” باشید +عکس

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، هشدار داد.

به گزارش نبض بازار، به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که “پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد”، که این خبر از پایه و اساس کذب محض است.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: متاسفانه این پیام توسط افراد سودجو ایجاد شده است و در آن اعلام شده که “بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اخبار سراسری اعلام شد، آخرین مهلت تکمیل فرم واریز سود دوره دوم سهام عدالت اعلام بوده و تمدید نخواهد شد. تمامی افرادی که سهام عدالت نداشتند هم امکان ثبت نام سهام عدالت دارند.” و افراد با ورود به لینک اعلام شده باید اقدام به واریز وجه کنند که بدین‌گونه اطلاعات هویتی و حساب بانکی آنها هک می‌شود و مبالغ وجود در حساب بانکی آنها نیز برداشت می‌شود.

حاجی‌وند با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام سهام عدالت و همچنین واریز سود در حال انجام نیست، و این پیام با هدف کلاهبرداری منتشر شده است، تصریح کرد: با وجود این که بارها اعلام کردیم که ثبت نامی در این زمینه وجود ندارد، با این حال متاسفانه برخی از شهروندان در قبال این گونه پیامها اغوا شده و متحمل ضرر و زیان‌های مالی می‌شوند.

پیامک جعلی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]