به خاطر حقوق بازنشستگان، معاونان سازمان تامین اجتماعی را برکنار کنید
به خاطر حقوق بازنشستگان، معاونان سازمان تامین اجتماعی را برکنار کنید

عیوضی گفت: عامل بسیاری از مشکلات در حقوق بازنشستگان، معاونان سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش نبض بازار، عیوضی با انتقاد از رویه موجود در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشکل اصلی را در برون سازمانی بودن معاونان دانست.

دبیر کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران با انتقاد تند از تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق بازنشستگان گفت: آقای میر هاشم موسوی با بازنشستگان و مستمری بگیران صادق باش.
به گزارش نبض بازار، علی اکبر عیوضی افزود: آقای مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی حرف‌ها و سخنان شما با کردار و اعمالتان همخوانی ندارد.

وی با انتقاد از معاونان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این افراد که برون سازمانی بوده و در سازمان‌هایی با این حجم و حساسیت کاری نبوده اند راه خدمت گذاری را بلد نیستند و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی را درک نمی‌کنند بنابراین این افراد باید سریعا تغییر کنند افراد کار بلد منصوب شوند.

او عقب افتادن حقوق‌های بازنشستگان را باعث اخلال در زندگی آنان دانست و اظهار داشت: بد حسابی پیش صاحب خانه و جریمه دیکرد وام‌های بازنشستگان باعث فشار روحی و روانی زیادی به بازنشستگان می‌شود که با تاخیر در پرداخت حقوق برای بازنشستگان اتفاق می‌افتد.

عیوضی تصریح کرد: اگر سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حقوق دچار مشکل شده است صادقانه اعلام شود در غیر این صورت ما تا مدتی می‌توانیم بازنشستگان را متوقف کنیم در غیر این صورت بازنشستگان خود با سازمان طرف حساب خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]