امروزه بانکداری الکترونیک امکانات لازم برای سرعت و کارایی بانک‌ها را فراهم آورده است تا ازاین طریق کارکنان بانک‌ها بتوانند خدمات بانکی، فرایند‌های بین شعبه‌ای و بین بانکی و خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به مشتریان را بدون حضور فیزیکی آن‌ها انجام دهند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار، کارشناسان بانکی بر این موضوع تاکید دارند که برای ایجاد سازگاری بین بانکداری الکترونیک و ساختار سازمانی ضرورت تغییر و تحول در ساختار سازمانی امری واجب است. در کشور ما نیز بانک کشاورزی از جمله بانک‌هایی است که در راستای ارایه خدمات الکترونیکی پیش‌گام بوده و در تازه‌ترین تحول امکان افتتاح غیرحضوری حساب سپرده کوتاه‌مدت را فراهم کرده است.

حساب سپرده کوتاه مدت بانک کشاورزی را غیرحضوری افتتاح کنید

بانک کشاورزی، امکان افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت را به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن «باران» فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، درپی فراهم آمدن امکان احراز هویت و افتتاح حساب قرض الحسنه به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باران بانک کشاورزی، افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت نیز به خدمات غیرحضوری این بانک افزوده شد.

این گزارش می‌افزاید: برای دریافت اپلیکیشن باران بانک کشاورزی و استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک، می‌توانید به آدرس‌های زیر مراجعه کنید: 

جهت دریافت نسخه تحت وب (PWA): https://baran.bki.ir 
 جهت دریافت نسخه سیستم عامل اندروید: https://bkidownload.ir/mb/baran.apk

بانکداری الکترونیک نماد عصر حاضر است

علی ملکی، کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه فن‌آوری اطلاعات نماد عصر حاضر بوده و با سرعتی فزاینده و تصاعدی در حال رشد است، می‌گوید دوره‌ای از زمان را که در آن به سر می‌بریم پدیده‌های الکترونیکی بسیاری را با خود به همراه داشته است از جمله، شهروندی الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیک و در نهایت دولت الکترونیکی.

زمینه استفاده از بانکداری الکترونیک در بخش کشاورزی

وی افزود: بخش کشاورزی به واسطه روش‌ها وساختار سنتی نسبت به سایر بخش‌ها دیرتر از مزایای فناوری اطلاعات در فعالیت‌های خود استفاده کرده، اما زمینه استفاده از بانکداری الکترونیک و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در این بخش وجود دارد و کسب‌وکار‌های متعددی در بخش کشاورزی وجود دارند که می‌توانند از خدمات بانکداری الکترونیک بهره بگیرند.
کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: عصر امروز را دوران انقلاب الکترونیک وگستردگی پیشرفت‌های فناورانه نامیده‌اند و هر روز ابعاد جدیدی به آن افزوده می‌شود. 

وی تصریح کرد: صنعت بانکداری با به کارگرفتن فناوری‌های جدید مبتنی بر ارائه تغییرات، فرصت‌های کارآفرینانه جدیدی را در حوزه خدمات و رویکرد‌های نوین در پیش گرفته است. از آن جمله می‌توان به پرتال‌های مراکز اعتباری و مالی، بانکداری مبتنی بر تلفن‌همراه، بانکداری اینترنتی، ظهور ارز‌های دیجیتال، فین‌تک‌ها یا بازار‌های مالی الکترونیکی و … اشاره کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]