شرایط دریافت وام تاکسیرانان +جزئیات
شرایط دریافت وام تاکسیرانان +جزئیات

جزئیات وام ۱۵۰ میلیون تومانی تاکسیرانان با کارمزد ۸ درصد اعلام شد.

به گزارش نبض بازار،پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد هشت درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه آغاز شده است.

امین رهبر  مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آغاز پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران اعلام کرد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ هزار تاکسی تا شهریور ماه سال آینده نوسازی خواهد شد. 

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آغاز پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران اعلام کرد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ هزار تاکسی تا شهریور ماه سال آینده نوسازی خواهد شد.

امین رهبر  در مورد جزئیات وام ۱۵۰میلیونی  نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم کرده است، افزود: تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ کنند که متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی، به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]