اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق معلمان با رتبه بندی
اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق معلمان با رتبه بندی

وزیر آموزش و پرورش میزان حقوق معلمان بعد از ثبت نتایج اعتراض به رتبه بندی را اعلام کرد.

به گزارش نبض بازار، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه حداقل ۲۶ درصد از حقوق معلمان با رتبه بندی کامل می‌شود گفت: پس از ثبت اعتراضات حداقل حقوق معلمان ۱۰ میلیون تومان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی در دولت سیزدهم گفت: با اجرای این طرح، همکاران مشمول با افزایش حداقل ۲۶ درصدی در حقوق دریافتی مواجه شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، رضامراد صحرایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه کرمانشاه پیوستن ایران به گروه بریکس را معلول مشی دولت سیزدهم، مبتنی بر اعتلای حق ملت با رویکرد عزتمندانه دانست و اظهار داشت: حذف دلار از بازار‌های جهانی، از اهداف مهم این گروه بزرگ اقتصادی است که زمینه ساز افول تدریجی آمریکا و محقق شدن شعار والای انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: مردمی بودن و همسایه محوری، از دیگر اصول کاری دولت سیزدهم است که رشد اقتصادی، نگاه به داخل، مهار سرعت رشد تورم، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها، فروش ۱.۵ میلیون بشکه‌ای و تولید بیش از سه میلیون بشکه‌ای نفت و به حداقل رساندن قطعی برق در تابستان گرم جاری، برخی از دستاورد‌های آن است.

اثرات مخرب سند ۲۰۳۰ در خیابان‌ها مشهود است

صحرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را محور فعالیت نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: اثرات این فعل بزرگ در آینده نمود بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سندی همچون ۲۰۳۰ را در کنار این سند قرار دادیم که امروز نتیجه آن را در خیابان‌ها می‌بینیم افزود: سند تحول بنیادین مبتنی بر قران و اسلام است و با بازگشت به این سند به نوعی شاهد شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان خواهیم بود.

حتی یک معلم در کشور کف حقوق بگیر نیست

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی اقداماتی انجام شده که در یک دهه اخیر بی سابقه است گفت: با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی معلمان، حداقل ۲۶ درصد به حقوق هر همکار مشمول اضافه شده، سال گذشته ۲۴۰ هزار معلم حداقل حقوق را دریافت می‌کردند، اما امروز حتی یک معلم کف حقوق و کمتر از ۱۰ میلیون تومان دریافت نمی‌کند.

صحرایی با بیان اینکه رتبه بندی اصلاح شده و آیین نامه جدید با کمک معلمان بسیار بهتر خواهد بود افزود: ۴۲.۵ هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی هزینه شده است.

افتتاح ۲۰۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰۰ پروژه عمرانی از جمله ۱۰ هزار کلاس درس در هفته دولت تحویل می‌شود گفت: با کمک نهاد‌های دلسوز توانستیم ۲۰۰۰ مدرسه را در یکسال بسازیم.

صحرایی جذب ۵۰ هزار دانشجوی بورسیه، تولید علم نافع و بهره برداری از ۲۰۰۰ مدرسه را از دیگر برنامه‌های وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری دانست و گفت: بی شک تحول در کشور، از مسیر تحول در آموزش و پرورش می‌گذرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]