آبان ۱۴۰۲ پایان قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
آبان ۱۴۰۲ پایان قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

زمان اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد .

به گزارش نبض بازار، اسدی گفت: یکی از مسائل و مشکلات بازنشستگان  تامین اجتماعی درمان و بیمه تکمیلی است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور یکی از مسائل و مشکلات بازنشستگان را درمان دانست و عنوان کرد: در درمان بازنشستگان ما قانون با صراحت می گوید ماده ۵۴ تامین اجتماعی به صراحت می گوید صفر تا صد بیمه شدگان درمان باید از سوی سازمان پرداخت شود اما می بینیم بیمه ها نگاهشان با درمان در پرداختی ها تعرفه ها در بخش خصوصی را پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: درمان در کشور ما پزشک محور است و پزشک تصمیم می گیرد که درمان بیمار چگونه باشد و طوری تلقین می شود که در آن بیمارستان درمان شود. اگر با تأمین اجتماعی قرارداد داریم تعرفه بخش عمومی و خصوصی را پرداخت می کنند. از این رو باید به بیمه های تکمیلی حرکت کنیم و این بار مضاعف ایجاد می‌کند.

اتمام قرارداد با آتیه سازان حافظ در آبان ماه

وی ادامه داد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی درمان اضافه می شود اما پاسخگوی تعداد مراجعه کنندگان نیست و باید حداقل ماه ها برای یک بیماری خاص و عیر اورژانسی در صف بمانند و ناچار باید منتظر بمانند یا به بیمارستان های دیکر مراجعه کنند اما کیفی بیمارستان های تأمین اجتماعی از برخی بیمارستان علی خصوصی از نظر هتلینگ رقابت می کنند.

وی با اشاره به قرارداد بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان گفت: قرارداد با آتیه سازان حافظ تا آبان ماه است و تمام می شود.

در مراکز ملکی تامین اجتماعی درمان اضافه می شود اما پاسخگوی تعداد مراجعه کنندگان نیست و باید حداقل ماه ها برای یک بیماری خاص و عیر اورژانسی در صف بمانند و ناچار باید منتظر بمانند یا به بیمارستان های دیکر مراجعه کنند اما کیفی بیمارستان های تأمین اجتماعی از برخی بیمارستان علی خصوصی از نظر هتلینگ رقابت می کنند.

وی با اشاره به قرارداد بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان گفت: قرارداد با آتیه سازان حافظ تا آبان ماه است و تمام می شود.

تامین اجتماعی سرمایه کارگران و بین النسلی است

اسدی گفت: تامین اجتماعی سرمایه کارگران و بین النسلی است و هیج کسی نباید به سرمایه دست درازی کند اما می بینیم مدیریت بنگاه های اقتصادی تامین اجتماعی حرکت هایی می شود که در هر صورت دخالت می شود.

وی افزود: به بهانه اصل ۴۴ قانون را برای بانک رفاه ایجاد کرده اند و ۶۷ درصد مدیریت این بانک را وزارت اقتصاد اداره می کند و سود ۲۳۰۰ هزار میلیارد تومان آن به تأمین اجتماعی بر می‌گردد و ۱۵۰۰ میلیارا تومان معادل ۶۷ درصد مالیات از این میزان داشته است. ما نگران این هستیم که این مسیر به کجا می رود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]