علت واریز نشدن حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
علت واریز نشدن حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

به ادعای برخی علت واریز نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعطیلی پایان هفته بوده است.

به گزارش نبض بازار ، در دوماه گذشته مساله واریز نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شده و این مورد در شهریورماه نیز تکرار شده است .

حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به ترتیب حروف الفبا از بیستم تا سی‌ام هر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود. اما با وجود گذشت چهار روز از زمان واریز حقوق‌ها، برخی از بازنشستگان می‌گویند هیچ واریزی نداشته‌اند و حقوق شهریور ماه به حساب آن‌ها واریز نشده است. چرا حقوق شهریور بازنشستگان واریز نشده است؟

برخی می‌گویند تعطیلی پایان هفته علت واریز نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بوده است. اما از سوی دیگر برخی معتقدند واریز این مبلغ ارتباطی به باز یا بسته بودن بانک‌ها ندارد و به صورت روتین هر ماه پرداخت می‌شود چه تعطیلات باشد، چه نه.

البته این اولین ماهی نیست که واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر مواجه شده است. حداقل در دو ماه گذشته این مساله تکرار شده و حقوق بازنشتگان این سازمان با تاخیر به حساب آن‌ها واریز شده است.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین علت تاخیر در واریز حقوق این گروه، کمبود منابع در سازمان تامین اجتماعی است. چون ماه گذشته هم همین مساله تکرار شد برخی از منابع اعلام کردند کمبود اعتبار دلیل تاخیر در واریز حقوق‌ها بوده است. به عبارتی به نظر می‌رسد که تامین اجتماعی با مشکل اعتبار برای واریزی‌ها مواجه شده و به همین دلیل واریز حقوق‌ها به مشکل خورده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]