به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز دوشنبه در سومین روز از عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه کشورهای عربی روز چهارشنبه هفته جاری در مقر اتحادیه عرب در قاهره دیدار می‌کنند. معاون دبیرکل اتحادیه عرب در این […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز دوشنبه در سومین روز از عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه کشورهای عربی روز چهارشنبه هفته جاری در مقر اتحادیه عرب در قاهره دیدار می‌کنند.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در این خصوص گفت: در این نشست فوق العاده به ریاست مراکش رؤسای دستگاه دیپلماسی (کشورهای عضو) درباره ابزار اقدام سیاسی در سطح عربی و بین المللی به منظور توقف تجاوزات اسرائیل به نوار غزه گفتگو خواهند کرد.

عملیات طوفان الاقصی برای سومین روز متوالی ادامه دارد و رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سهمگینی را به صهیونیست‌ها وارد می‌کنند.

این درحالی است که نظامیان صهیونیست تنها یک راهبرد را در دستور کار خود قرار داده اند و آن کشتار بی رحمانه غیرنظامیان است.

وزارت بهداشت غزه پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: شمار شهیدان به ۵۶۰ و زخمی‌ها به ۲۹۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]