تکذیب یک خبر درباره معوقات و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته
تکذیب یک خبر درباره معوقات و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته

برخی رسانه‌ها خبر پرداخت معوقات و پاداش خدمت معلمان بازنشسته را با عنوان خبر خوش برای فرهنگیان منتشر کردند.

به گزارش نبض بازار، در حالیکه برخی رسانه‌ها خبر پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت بازنشتگان فرهنگی و معلمان بازنشسته را منتشر کردند که این خبر صحت ندارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی معلمان بازنشسته تا کنون تنها پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ آن هم در دو مرحله پرداخت شده است و پاداش پایان خدمت معلمان ۱۴۰۱ و همچنین معوقات احکام رتبه بندی پرداخت نشده است.

شه‌بخش کدخدایی معلم بازنشسته‌ی سیستان و بلوچستان در این رابطه به ایلنا می‌گوید: ما بازنشستگانِ اول مهر ۱۴۰۱، از زمان بازنشستگی‌مان سیزده ماه گذشته است ولی معوقات ما را نداده‌اند؛ طبق نصِ صریحِ قانون، پاداش پایان خدمت کارکنان باید در هنگام بازنشستگی همراه با برقراری حقوق بازنشستگی پرداخت شود الان سیزده ماه است ما بازنشست شده‌ایم اما پیگیری‌های ما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است؛ حتی با نمایندگان مجلس ارتباط گرفته‌ایم اما ثمربخش نبوده است.

او اضافه می‌کند: وزیر آموزش و پرورش نیز به معلمان بازنشسته پاسخ نمی‌دهد؛ طبق قولی که داده بودند قرار بود پاداش‌ها را مهرماه پرداخت کنند اما هنوز خبری نشده؛ گویا هنوز اقدامات لازم را صورت نداده‌اند، یعنی نامه‌نگاری‌ها از وزارتخانه یا صندوق بازنشستگی با خزانه انجام نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]