به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسلامی افزود: در روز سوم ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۲۹۶ نفر نام نویسی کردند که در مجموع این سه روز، تعداد ثبت نام‌کنندکان به ۳۹۰۹ نفر رسید. وی افزود: تاکنون ۹۱ درصد تبت نام کنندگان شالم آقایان و ۹ درصد شامل خانم […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسلامی افزود: در روز سوم ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۲۹۶ نفر نام نویسی کردند که در مجموع این سه روز، تعداد ثبت نام‌کنندکان به ۳۹۰۹ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۹۱ درصد تبت نام کنندگان شالم آقایان و ۹ درصد شامل خانم ها می شود. استان های البرز، تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و یزد بیشترین ثبت نام کنندگان را داشته اند و ۳۴ درصد داوطلبان در بازه سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، ۳۵ درصد در بازه ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۴ درصد در بازه ۵۰ تا ۶۰سال و شش درصد در بازه ۶۰ تا ۷۵ سال بوده اند. البته این اعداد اعشار هم دارد.

اسلامی خاطرنشان کرد:  داوطلبان باید گواهی پنج سال سابقه فعالیت اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی که از دستگاه‌ها دریافت کردند را بارگذاری و یک حساب غیر تجاری اعلام کنند که صرفا مخصوص انتخابات بوده و دریافت و واریز به آن نداشته باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]