به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیده بان ایران؛ ماجرای انتخابات تیرماه هیات رئیسه اتاق ایران وارد مرحله جالبی شده است. در حالی که از ابتدای هفته رسانه های دولتی از ابطال انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران توسط شورایعالی نظارت خبر می دهند اما بر اساس خبر سایت اتاق ایران […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیده بان ایران؛ ماجرای انتخابات تیرماه هیات رئیسه اتاق ایران وارد مرحله جالبی شده است. در حالی که از ابتدای هفته رسانه های دولتی از ابطال انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران توسط شورایعالی نظارت خبر می دهند اما بر اساس خبر سایت اتاق ایران تا ساعت ۱۵ امروز هیچ صورتجلسه ای به دست آن ها نرسیده.

لحظاتی پیش وزارت صمت در واکنش به اتاق ایران بیانیه ای خبری داد که:«… جریان انتخابات صرفا نسبت به شخص یاد شده، باطل اعلام می‌شود. لذا اتاق بازرگانی می‌بایست در اولین فرصت و از طریق هیات نمایندگان جهت تعیین فرد جایگزین، انتخابات مجدد برگزار کند.»

 نکته مهم این است که طبق کدام اختیار قانونی شورایعالی نظارت چنین مصوبه ای داشته و چرا وزارت صمت بجای بیانیه دادن صورتجلسه ادعایی ابطال انتخابات اتاق ایران را ارسال نمی کند؟

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]