اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ برای کاهش هزینه ها در سفر به پوکت این موارد را رعایت کنید: غذای خیابانی میل کنید غذاهای خیابانی تایلند فارغ از حلال یا حرام بودن، اغلب سالم هستند، گاهی حتی سالم‌تر از رستوران‌ها! شما می‌توانید بهترین غذاهای تایلندی را در همین غرفه‌های خیابانی میل کنید، که علاوه بر […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ برای کاهش هزینه ها در سفر به پوکت این موارد را رعایت کنید:

غذای خیابانی میل کنید

غذاهای خیابانی تایلند فارغ از حلال یا حرام بودن، اغلب سالم هستند، گاهی حتی سالم‌تر از رستوران‌ها! شما می‌توانید بهترین غذاهای تایلندی را در همین غرفه‌های خیابانی میل کنید، که علاوه بر خوشمزه بودن، هزینه‌ کمتری نسبت به رستوران‌ها تحمیل می‌کنند.

سوار songtaew شوید، یا موتور سیکلت اجاره کنید

Songtaew در واقع وانتی است که آن را به تاکسی تبدیل کرده‌اند. این وسیله‌ نقلیه نسبت به تاکسی و توک توک هزینه‌ بسیار کمتری دارد. می‌توان تنها با پرداخت حدود ۲۵ بات در شهر با آن جابه‌جا شد. اجاره‌ موتورسیکلت به شرط داشتن مهارت بالا، گزینه‌ ارزانی است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

از سایت کوچ‌سرفینگ استفاده کنید

احتمالا با سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. این سایت فرصتی را در اختیار شما می‌گذارد تا به‌جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه‌هایشان آن هم به‌صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت‌نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به‌زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده شود. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید دوست‌هایی از کشورها و فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و به‌سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی در خصوص تور مسافرتی پوکت؛ برای ۸ روزه سفر رفت و برگشت هوایی به پوکت تایلند و اقامت در هتلAmari Phuket   قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۶۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

این در حالی است که هتلDiamond Cliffبرای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۶۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۹۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور پوکت تایلند ( مهرماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Amari Phuket ۵ ۲ تخته ۶۶,۸۰۰,۰۰۰
Amari Phuket ۵ ۱ تخته ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
Diamond Cliff ۴ ۲ تخته ۶۰,۱۰۰,۰۰۰
Diamond Cliff ۴ ۱ تخته ۹۴,۵۰۰,۰۰۰
Grand Mercure Patong ۴ ۲ تخته ۵۹,۵۰۰,۰۰۰
Grand Mercure Patong ۴ ۱ تخته ۸۹,۳۰۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]