جدول میانگین حقوق بازنشستگان اعلام شد / حداقل و حداکثر حقوق صندوق های بازنشستگی چقدر است؟
جدول میانگین حقوق بازنشستگان اعلام شد / حداقل و حداکثر حقوق صندوق های بازنشستگی چقدر است؟

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد همچنین

به گزارش نبض بازار ، پرداخت حقوق در همه صندوق‌های بازنشستگی حتی صندوق کشوری براساس میزان پرداختی بابت حق بیمه است که طبق داده‌های آماری این صندوق کمترین حقوق با ۲ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و بیشترین حقوق نیز ۲۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و بیشتر است.

در این داده‌های آماری کمترین آن مربوط به همان حقوق ۲ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و بیشترین آمار‌های توزیع حقوق پرداختی تا پایان شهریور سال جاری نیز مربوط به دو گروه از ۹ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان با ۲۴ درصد کل پرداختی‌ها و گروه ۱۰ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۴۸ هزار تومان نیز که ۲۴ درصد این پرداختی‌ها را به خود اختصاص داده است.

 

نجفی خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در برنامه تهران ۲۰ درباره صندوق‌های بازنشستگی گفت: در حال حاضر دولت ۷۶ درصد بودجه صندوق‌های بازنشستگی را برای حقوق بازنشستگان پرداخت می‌کند و باید ۲۴ درصد دیگر را خود صندوق‌ها تامین کنند، اما این چنین نیست.

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس نیز در این برنامه درباره آخرین تصمیمات گرفته شده درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: براساس توافق صورت گرفته بین دولت و مجلس، اصل متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه دیده خواهد شد. قرار شد در برنامه هفتم برای کاهش فاصله حقوق بازنشستگان با شاغلان، با اجرای متناسب‌سازی این فاصله ترمیم شود.

خبر خوش از تعیین تکلیف نهایی سهام عدالت وراث | واریز سود سهام عدالت در این تاریخ برای این افراد
وی افزود: اینکه متناسب‌سازی به چه میزان و درچه سالی از برنامه هفتم اجرا شود مواردی است که در صحن علنی مشخص خواهد شد مثلا احتمال دارد برای برخی از بازنشستگان در سال اول و برخی دیگر در سال دومِ برنامه انجام شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]