جزئیات شکایت بازنشستگان کارگری از وام ۲۰ میلیونی تامین اجتماعی
جزئیات شکایت بازنشستگان کارگری از وام ۲۰ میلیونی تامین اجتماعی

شکایت بازنشستگان کارگری از ثبت نام وام بیست میلیون تومانی تامین اجتماعی ادامه دارد.

به گزارش نبض بازار وعده های سازمان تامین اجتماعی درباره وام بازنشستگان کارگری محقق نشده است.

بازنشستگان می‌گویند پاسخ روشنی در مورد باز نشدن سامانه ثبت نام وام نگرفتیم!

انتقادات بازنشستگان کارگری: ثبت نام وام بیست میلیون تومانی ناکام ماند!

شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس با خبرنگار ایلنا، از باز نشدن سامانه ثبت نام وام بیست میلیون تومانی انتقاد کردند.

طبق اطلاعیه‌های مکرر قرار بود سامانه ثبت نام وام بیست میلیون تومانیِ بازنشستگان کارگری از بیستم آبان باز شود اما تا این ساعت هنوز خبری از باز شدن سامانه و ثبت نام نیست.

مروتی بازنشسته کارگری با بیان اینکه ۲۰ میلیون تومان بسیار ناچیز و کمتر از خط فقر است؛ گفت: آیا درست است یک بازنشسته برای یک وام ناچیز چند ماه منتظر بماند و بعد وقتی قرار است ثبت نام آغاز شود، بدون هیچ دلیلی بازهم کار را به تاخیر بیندازند؟!

به گفته وی، سازمان تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی ابتدا باید اعتبار کافی برای وام اختصاص دهند بعد اقدام به صدور اطلاعیه و تاریخ ثبت نام کنند.

در عین حال، محمدی بازنشسته اهوازی نیز از خلف وعده تامین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: برای وامی که با آن نمی‌توان چند قلم وسیله و اثاث منزل خرید، چقدر باید منتظر بمانیم و تا کجا باید وعده‌های بی‌پایه بشنویم!

بازنشستگان می‌گویند در دو روز اخیر تماس با ۱۴۲۰ در مورد ثبت نام وام نتیجه نداشته و در نهایت بعد از ساعت‌ها انتظار پشت خط به آن‌ها گفته شده لازم نیست حضوری بیایید و پیگیری کنید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]