توضیحات تکمیلی درباره زمان واریزی معوقات رتبه‌بندی معلمان
توضیحات تکمیلی درباره زمان واریزی معوقات رتبه‌بندی معلمان

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش درباره جزئیات زمان واریزی معوقات معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نبض بازار، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: طرح پایش عملکرد مدیران مدارس در حال نهایی شدن است و درباره واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان گفت: مابقی همکاران در ماه‌های آتی پس از دریافت مجوزها معوقات را دریافت می‌کنند.

جزئیات جدید از زمان واریز معوقات رتبه بندی معلمان و توضیحات تکمیلی در این مورد را در اندیشه معاصر بخوانید. بازنشستگانِ اول مهر ۱۴۰۱ می گویند: از زمان بازنشستگی‌شان سیزده ماه گذشته است ولی معوقات آنها را بر اساس رتبه بندی نداده اند.

سید مجتبی هاشمی؛ مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش، پروژه‌های در دست اجرا را این گونه اعلام کرد: نخستین پروژه که در حال اجرایی‌سازی بوده گام‌های نهایی رسیدگی به شکایات رتبه‌بندی است که توسط کارگروه‌های مناطق مورد بررسی قرار گرفته است و به صورت متمرکز در طول سه ماه بیش از ۵۰۰ نفر به کمک ما در حوزه‌های مختلف آمدند و این مبحث به صورت متمرکز انجام شد.

وی افزود: با استانداردسازی، نظارت و مشارکت، بیش از ۳۰۰ هزار پرونده در این مدت رسیدگی و به مرور رتبه‌ها مشخص، احکام صادر و معوقات دریافت شد و مابقی همکاران در ماه‌های آتی پس از دریافت مجوزها معوقات را دریافت می‌کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ما در مرحله استقرار رتبه‌بندی قرار داریم و نباید از این فرآیند عقب‌نشینی کنیم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]