چرا حقوق آذر فرهنگیان واریز نشده است؟ /جزئیاتی از پرداخت معوقات معلمان
چرا حقوق آذر فرهنگیان واریز نشده است؟ /جزئیاتی از پرداخت معوقات معلمان

گفته می‌شود حقوق معلمان تا پایان سال به میزان ۶ میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش نبض بازار، حقوق معلمان و فرهنگیان تا پایان سال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان افزایش یافت این افزایش از معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق معلمان خبر داد. علیرضا منادی سفیدان عنوان کرد: در آستانه شب یلدا با پیگیری‌های صورت گرفته از صندوق بازنشستگی کشوری و همراهی صندوق بازنشستگی کشوری، معوقات بازنشستگان برای سه ماه پرداخت شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس احکام رتبه بندی معلمان برای بازنشستگان نیز صادر و اجرای این قانون کامل شد؛ بنابراین حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به طور متوسط به حقوق هر معلم افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سایر معوقات معلمان بازنشسته نیز در ۴ قسط طی ماه‌های آتی تا پایان سال پرداخت می‌شود. معلمانی که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شده و مشمول رتبه بندی می‌شوند، این دریافتی‌ها را خواهند داشت.

همچنین بنا بر اظهارات رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، در آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان پیشنهاد شده، معلمان علاوه بر ارزیابی هر چهار سال یک بار برای ارتقای رتبه، همانند اساتید دانشگاه و برای کسب «پایه علمی» هر سال ارزیابی شوند و بر اساس عملکرد سالیانه خود «پایه علمی» کسب کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]