تاریخ واریز عیدی مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه مشخص شد؟
تاریخ واریز عیدی مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه مشخص شد؟

شایعاتی تاریخ واریز عیدی مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه را یک فروردین می دانند.

به گزارش نبض بازار، آخرین بار در سال ۱۴۰۰ به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد و در حال حاضر خبری از واریزی برای مددجویان نیست.

طبق خبرهای رسیده مبلغ  ۷۰۰ هزار تومان به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شده است که این خبر کذب است و رسمیتی ندارد.
مستمری مددجویان بهزیستی از بیستم آغاز شده و تا آخر ماه به حساب این افراد واریز خواهد شد، اما واریز عیدی این افراد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بر اساس برخی شایعات در روز سه شنبه همزمان با اولین روز ماه رمضان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نفری ۷۰۰ هزار تومان عیدی واریز می‌شود که این خبر صحت ندارد.
 چند روز قبل شایعاتی درباره واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد همزمان با واریز مستمری در روز ۲۰ اسفند در همه جا پخش شد که واقعیت نداشت.
حالا هم بر اساس برخی شایعات در روز سه شنبه همزمان با اولین روز ماه رمضان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نفری ۷۰۰ هزار تومان عیدی واریز می‌شود که این خبر صحت ندارد.
آخرین بار در سال ۱۴۰۰ به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد.
در سال ۱۴۰۰ مبلغ عیدی به آن‌ها برابر با یکماه مستمری بود.
در سال ۱۴۰۱ اعتبارات برای پرداخت عیدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تامین نشد و به مددجویان عیدی پرداخت نشد.
تاکنون هیچ کدام از مقامات این سازمان هم درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند که آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود و یا امسال بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]