کنترل سلامت فرزندان با ساعت هوشمند | سامسونگ باز هم غوغا کرد!
کنترل سلامت فرزندان با ساعت هوشمند | سامسونگ باز هم غوغا کرد!

به زودی، ساعت های هوشمند سامسونگ قادر به پایش سلامت خانواده خواهند بود، که این امکان به شما کمک می‌کند تا در جریان وضعیت سلامت تمامی اعضای خانواده خود قرار بگیرید.

با توجه به بررسی کدهای داخلی آخرین نسخه برنامه Health سامسونگ، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به زودی یک قابلیت جدید را به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا داده‌های سلامتی جمع‌آوری شده توسط ساعت هوشمند فرزند یا سایر اعضای خانواده را بر روی گوشی موبایل خود کنترل کنید.

سلامت کل اعضای خانواده را با ساعت هوشمند سامسونگ بررسی کنید

برای راه‌اندازی این قابلیت، فرایند تأییدی در نظر گرفته شده است که به یک حساب کاربری سامسونگ اجازه می‌دهد تا داده‌های سلامتی سایر حساب‌ها را پردازش کند. سامسونگ برای جلوگیری از سوء‌استفاده، تدابیر امنیتی و حفظ حریم خصوصی را در نظر گرفته است. به‌طوری که هر عضوی از گروه خانواده می‌تواند اشتراک‌گذاری داده‌های خود را متوقف کند یا میزان و نحوه اشتراک‌گذاری را در هر زمان تغییر دهد. همچنین دسترسی به اطلاعات سلامتی فرزندان نیازمند رضایت والدین یا سرپرست قانونی است.

داده‌های به اشتراک گذاشته شده در صورت عدم فعالیت طولانی‌مدت به‌طور خودکار حذف می‌شوند و مجوز اشتراک‌گذاری لغو خواهد شد. در این صورت، برای راه‌اندازی مجدد این قابلیت باید دوباره فرایند تأیید را طی کنید. برای جمع‌آوری مداوم داده‌ها، فرزند یا سایر اعضای خانواده باید به‌طور مداوم ساعت هوشمند گلکسی خود را همراه داشته باشند.

این قابلیت احتمالا به‌همراه ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی خواهد شد. سامسونگ قرار است هفته آینده (در تاریخ ۲۰ تیر ماه) از این دو محصول پرده برداری کند. با این حال، هیچ محدودیتی برای ارائه این قابلیت به مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ نیز وجود ندارد؛ بنابراین امیدواریم این اتفاق با به‌روزرسانی One UI Watch ۶ رخ دهد.

البته شایان ذکر است که ماه گذشته، ساعت هوشمند اقتصادی گلکسی واچ اف ای – Galaxy Watch FE سامسونگ با قابلیت‌های پایشی کامل و پیشرفته و قیمت استثنایی خود برای تمام رقبا خط و نشان کشید.

همچنین به دنبال لو رفتن گسترده مشخصات فنی ساعت هوشمند اقتصادی گلکسی واچ FE سامسونگ، علیرغم آن که پیش تر قرار بود این ساعت هوشمند همزمان با سری گوشی های تاشو پرچمدار گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی واچ ۷ معرفی شود، کره‌ای‌ها سرانجام تصمیم به رونمایی رسمی از این دستگاه گرفتند. Galaxy Watch FE نخستین ساعت هوشمند سامسونگ با برچسب FE بوده و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نسخه‌ای ری‌برند شده از گلکسی واچ ۴ به شمار می‌رود.

نکته حائز اهمیت این است که در کنار تمامی شباهت‌های فراوان گلکسی واچ FE با گلکسی واچ ۴ سامسونگ، یک تفاوت عمده این دو را از یکدیگر متمایز می‌کند. Watch FE از یک لایه محافظ یاقوت کبود روی صفحه نمایش بهره می‌برد که به‌مراتب قدرتمندتر از لایه گوریلا گلس DX+ به کار رفته در Watch ۴ است.

منبع:

گجت نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]