بهترین روش آرایش صورت
بهترین روش آرایش صورت
با محصولات شیگلم و بالانس می‌توانید یک آرایش فوق‌العاده جذاب را تجربه کنید. برای بهترین روش آرایش صورت این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

روش های آرایش صورت

بسیاری بر این باورند که آرایش کردن تنها انتخاب و خریداری چند محصول از برندهای مختلف نظیر شیگلم و کشیدن آنها روی صورت است. اما آیا تا به امروز برای شما هم پیش آمده از آرایش یک دست و تمیز یک خانم را دوست داشته باشید؟ بسیاری از بانوان به شدت طبیعی اما فوق‌العاده صورت خود را آرایش می‌کنند. به گونه‌ای که هر کس آنها را می‌بیند، مجذوب و شیفته زیبایی آنها می‌شود. این افراد فرمول مشخص و خاصی ندارند و تنها از بهترین روش و متدها برای آرایش صورت خود استفاده می‌کنند. آنها خوب می‌دانند که باید چه محصولی را چگونه مرحله به مرحله به صورت خود بزنند تا در نهایت بی‌عیب و نقص شوند. ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین روش و مراحل آرایش کردن مدرن و عالی آشنا کنیم.

نکات مهم و طلایی آرایش که باید به آنها توجه کنید

همانطور که بیان شد؛ شما برای داشتن یک آرایش زیبا و تمیز شما باید قبل از هر کاری لوازم آرایشی خود را بهترین و معتبرترین مراکز فروش تهیه کنید. سین دخت استور یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که شما می‌توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین کلیه محصولات شیگلم و محصولات بالانس را تهیه و سپس مراحل آرایشی زیر را به کار بگیرید.

نکته اول: قبل از آرایش پوست خود را تمیز و آماده کنید

مرحله اول بسیار مهم و حائز اهمیت است اما بسیاری از ما آن را نادیده می‌گیریم. آماده‌سازی پوست برای آرایش باعث می‌شود که محصولات آرایشی به خوبی روی پوست شما بنشینند و ماندگاری آرایش شما در طول روز بیشتر شود.

اما در این مرحله باید چه کاری انجام دهید؟ قبل از هر کاری باید ابتدا پوست خود را با یک ماده شستشوی ملایم بشویید تا آلودگی و کثیفی از روی پوست‌تان از بین برود. سپس از یک مرطوب‌کننده سبک بهره بگیرید. در این حالت بهترین انتخاب برای شما مرطوب‌کننده‌هایی هستند که با ویتامین‌های مختلف نظیر E غنی شده‌اند. چرا که این محصولات موجب نرمی و تغذیه هر چه بیشتر پوست شما می‌شوند. فراموش نکنید که آرایش همیشه روی پوست هیدراته می‌درخشد. بنابراین کلید دستیابی به پوستی بی‌عیب و نقص، انجام اصولی و درست مرحله یک است.

برای پاکسازی و مراقبت از پوست خود می‌توانید از محصولات بالانس بهره بگیرید.

انتخاب یک پرایمر خوب و مناسب

فراموش نکنید که آرایش صورت شما بدون وجود پرایمر کاملا ناقص است. در حقیقت پرایمر موجب ماندگاری بهتر و بیشتر آرایش روی صورت شما می‌شود. پرایمر به تمام محصولات پودری کمک می‌ند تا به طور یکپارچه روی صورت پخش شود و آرایش صورت یکنواخت به نظر برسد. بنابراین هرگز نباید قدرت پرایمرها را دست کم بگیرید. به شما توصیه می‌کنیم برای آرایش بهتر و همچنین ماندگاری محصولات شیگلم از پرایمر آرایش کامل استفاده کنید تا صورتتان همانند یک بوم نقاشی آماده آرایش کردن باشد. برای پرایمر زدن اصولی باید ابتدا پرایمر را به صورت نقطه‌ای روی بینی و گونه خود بزنید و با حرکات آرام و دایره‌ای آن را به سمت بیرون پخش کنید.

فونداسیون را اعمال کنید

در انتخاب کرم پودر باید ابتدا به این نکته توجه کنید که رنگ مناسب و متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. چرا که انتخاب یک رنگ متضاد با پوست می‌تواند آرایش شما را به طور کامل بهم بریزد و به جای ظاهری زیبا، ظاهری غیرطبیعی برای شما به ارمغان بیاورد.

هنگامی که رنگ مورد نظر کرم پودر خود را آماده کردید، حال باید با یک ابزار مناسب انگشتان دست، برس‌ها یا اسنفج مخصوص کرم پودر را با حوصله روی صورت پخش کنید. البته ناگفته نماند برای این کار و یکنواخت شدن کرم پودر، انگشتان بهترین انتخاب و ابزار هستند. اگر از اسنفج یا برس استفاده می‌کنید به نکات بهداشتی و شستشوی آنها باید توجه داشته باشید.

نواقص باقی مانده را پوشش دهید

به طور کلی برای پوشش مناطق باقی مانده می‌توانید از کانسیلر بهره بگیرید. دو نوع کانسیلر در بازار موجود است که هر کدام برای اهداف متفاوتی تولید شده‌اند. کانسیلرهای مایع و استیک. کانسیلرهای مایع پوششی روشن‌تر و سبک‌تر دارند اما این در حالسیت که کانسیلرهای جامد معمولا بافتی سنگین‌تر دارند. بنابراین براساس نیاز خود یک نوع را انتخاب کنید.

شما برای انتخاب کانسیلر دو انتخاب پیش روی خود دارید. می‌توانید رنگ کانسیلر را روشن‌تر یا شبیه به پوست خود انتخاب کنید.

رنگ کانسیلر مشابه رنگ پوست شما می‌تواند به پنهان کردن لکه‌های تیره، آکنه و سایر لک‌ها کمک کند. در این در حالیست که کانسیلری که روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد، به برجسته کردن مناطق خاصی از صورت کمک می‌کند.

نواقص باقی مانده را پوشش دهید

رژگونه

گونه‌های برافروخته ضریب زرق و برق شما را فوراً چند درجه بالاتر می‌برد. تنها رنگ و لعاب روی صورت شما به وسیله رژگونه امکانپذیر است. چرا که تا الان، شما تنها از رنگ‌های خنثی و مشابه با پوست خود استفاده کرده‌اید. رژگونه‌ها انواع مختلفی دارند که امروزه رژگونه مایع شیگلم بیشترین طرفدار را در بین خانم‌ها دارد. شما با بهره از یک رنگ خاص رژگونه می‌توانید حس پر جنب و جوشی را به صورت خود بدهید و درخشش صورتتان را بیشتر کنید.

رژگونه

کانتورینگ

کانتورینگ به تغییر شکل ساختار صورت شما کمک می‌کند. محبوب‌ترین نواحی برای کانتور عبارتند از:

  • خط مو
  • کناره‌های بینی
  • زیر استخوان گونه (برای رسیدن به خط فک تراشیده شده)

از یک برس زاویه‌دار برای کانتور نواحی صورت خود بهره بگیرید. با کانتور نواحی خاص صورت را بیشتر به نمایش بگذارید و عیب و ایرادات را پوشش دهید.

اسپری فیکس

پودر یا اسپری فیکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید آرایش‌تان را روی صورت خود فیکس کنید. با فیکس کردن آرایش، با گذشت زمان احساس چربی، براقی و چین خوردگی روی صورتتان نمی‌کنید. در حقیقت در طول روز آرایشتان همیشه فیکس و بدون ذره‌ای ریختگی و تمیز به نظر می‌رسد.

یادداشت پایانی

همه محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال را می‌توانید از سین دخت استور تهیه کنید. این فروشگاه کلیه محصولات بالانس و شیگلم را داشته و شما پس از ثبت سفارش می‌توانید آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]