رییس جمهور به ایران بازگشت
رییس جمهور به ایران بازگشت

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، دقایقی پیش با استقبال محمدرضا عارف وارد تهران شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور اسلامی ایران عصر امروز پنج‌شنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۳ و در پایان سفر کاری فشرده به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با استقبال معاون اول رئیس‌جمهور به تهران بازگشت.

گفتنی است در مراسم استقبال از رئیس جمهور نماینده ولی فقیه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر آموزش و پرورش، وزیر راه و شهرسازی، وزیر ورزش و جوانان و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند.
در این سفر، محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، محسن حاجی‌میرزایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، علی طیب‌نیا مشاور عالی رئیس‌جمهور و سید محمد مهدی طباطبایی معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور و عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، دکتر پزشکیان را همراهی می‌کردند.

دکتر مسعود پزشکیان در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در نشست سران میثاق آینده نیز سخنرانی کرد و دیدار‌هایی نیز با تعدادی از سران کشور‌های شرکت کننده در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی داشت.

رئیس جمهور نشست‌هایی نیز با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا داشت و ضمن تشریح مواضع کشورمان، به سوالات آنان پاسخ داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]