هتک حرمت قرآن مجدد در دانمارک
هتک حرمت قرآن مجدد در دانمارک

یک گروه افراطی در دانمارک مقابل سفارتخانه‌های ترکیه و عراق قرآن را هتک حرمت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شماری از افراد نژادپرست و ضد اسلام در دانمارک اقدام به آتش زدن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه و عراق کردند.

به گزارش آناتولی، اعضای گروهی تحت عنوان ملی گرا‌های دانمارکی، نسخه‌ای از قرآن کریم را در مقابل سفارت ترکیه آتش زدند. اعضای این گروه همچنین نسخه‌ای دیگر از قرآن را در مقابل سفارت عراق به آتش کشیدند.

حاضران در این اقدامات پلاکارد‌هایی در دست داشتند و شعار‌هایی علیه اسلام سر دادند و این صحنه‌ها را در فضای مجازی از طریق پخش مستقیم منتشر کردند.

این اقدامات تحریک آمیز تحت حمایت پلیس دانمارک انجام شد.اهانت به قران کریم در سوئد و دانمارک اخیرا تشدید شده که با واکنش بسیاری از کشور‌های عربی و اسلامی همراه بوده است.

گفتنی است قدرت‌یابی احزاب پوپولیست و افراطی در سپهر سیاسی کشور‌های مختلف قاره اروپا، خطر تشدید بحران‌ها بویژه بحران‌هایی که به مهاجران ارتباط می‌یابد را افزایش داده است. آن‌ها با بهره‌گیری از مسائل و مشکلات معیشتی و امنیتی، نوک پیکان اتهام را به سمت مهاجران مسلمان نشانه می‌روند تا به جای سیاستگذاری‌های ناصحیح و سیاست‌های اشتباه سردمداران، مسلمانان مهاجر را ریشه تمامی مشکلات غرب معرفی کنند.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]