اقتصادآنلاین – فائزه امین پویا؛ هودهای مورب، طراحی مدرن‌تر و زیباتری نسبت به سایر هودها دارند و به سبب همین زیبایی، جزء پر فروش‌ترین هودها در بازار می‌باشند. در مجله هوگونیک آمده است که در طراحی بیرونی و ساخت بدنه این هودها از شیشه یا ترکیب استیل و شیشه استفاده می‌شود که زیبایی چشم نوازی […]

اقتصادآنلاین – فائزه امین پویا؛ هودهای مورب، طراحی مدرن‌تر و زیباتری نسبت به سایر هودها دارند و به سبب همین زیبایی، جزء پر فروش‌ترین هودها در بازار می‌باشند. در مجله هوگونیک آمده است که در طراحی بیرونی و ساخت بدنه این هودها از شیشه یا ترکیب استیل و شیشه استفاده می‌شود که زیبایی چشم نوازی به هود می‌بخشد.

هود مورب روی دیوار و معمولا در فضایی بین کابینت‌ها نصب می‌شود. اگر انتخاب این نوع هود به صورت هوشمندانه انجام شود طوری که کاملا با دیگر وسایل آشپزخانه در تناسب باشد، زیبایی آشپزخانه دوچندان می‌شود.

قیمت انواع هود آشپزخانه
برند نوع مدل و مشخصات قیمت / تومان
کن هود مخفی  ۱۴۵۰ سایز ۹۰ ۵,۵۰۰,۰۰۰
بیمکث هود مخفی  B۲۰۶۸U سایز ۷۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
بیمکث هود مورب  B۲۰۳۲U سایز ۹۰ ۶,۳۰۰,۰۰۰
اخوان هود زیرکابینتی H۱۶-۶۰ ۳,۸۰۰,۰۰۰
آلتون هود مورب  H۳۰۸ سایز ۹۰ ۸,۷۵۰,۰۰۰
کن هود شومینه ای  پادنا ۹۰ CAN Padna ۶,۵۰۰,۰۰۰

مزایای هود مورب:

– همانطور که گفتیم هودهای مورب ظاهر مدرن و زیبایی دارند. تنوع ظاهری این هودها زیاد است و در طرح و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود.

– فیلتری که داخل این نوع هود قرار گرفته است را می‌توان از هود جدا کرد و بعد از شستشو، فیلتر را دوباره داخل هود قرار داد و مجدد از آن استفاده کرد.

– صدای این نوع هودها هنگام روشن بودن کم است ولی باز هم این صدا به برند تولید کننده و کیفیت قطعات هود بستگی دارد.

معایب هود مورب:

اگر بخواهیم به معایب هود مورب اشاره کنیم، باید از قدرت کم مکش این هودها بگوییم. البته قدرت مکش به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها کیفیت ساخت هود می‌باشد.

دیگر عامل تاثیرگذار در قدرت مکش، فاصله اجاق تا هود است که اگر این فاصله از حد استاندارد خارج شود، قدرت موتور هود برای عمل مکش کمتر می‌شود.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]