شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح
شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: استواریکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سردار  محمد رضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان از شهادت دو تن از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان های شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

هاشمی‌فر در ادامه گفت: با حضور ماموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را برخود تنگ دیده به محض مشاهده پلیس به سمت ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی می کند . 

این مقام ارشد انتظامی افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می رسد و دو نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استواریکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمدند. 

 

سردار هاشمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ماموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]