مرگ ۴ نفر در واژگونی اتوبوس زائران اربعین
مرگ ۴ نفر در واژگونی اتوبوس زائران اربعین

واژگونی اتوبوس زائرین اربعین حسینی در ۷۰کیلومتری مرز ایران و عراق ۴کشته و ۱۶ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در پی حادثه واژگونی اتوبوس زائران خراسان رضوی در مرز ایران و عراق؛ استاندار خراسان رضوی طی تماس تلفنی با معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت پیگیر آخرین وضعیت زائران خراسانی شد که در عراق دچار سانحه شده اند.

 یعقوبعلی نظری با تماس تلفنی با معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی علاوه بر پیگیری وضعیت ۱۶مصدوم خراسانی سانحه امروز در عراق دستور پیگیری از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه را داد.

استاندار خراسان رضوی که در سفر به شهرستان های خراسان رضوی و رسیدگی به پروژه های استانی است ضمن تسلیت به خانواده ۴ زائری که در این سانحه جان خود را از دست داده اند خواستار بررسی زوایای این موضوع شد.

نظری از ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و هلال احمر نیز خواست تلاش جدی برای رسیدگی به وضعیت زائران این سانحه داشته باشند.

محسن ذاکریان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز با بیان این مطلب که ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای حادثه واژگونی زائران اربعین از مشهد اعزام شدند که یکی از آنها  متعلق به خراسان رضوی است اظهارداشت:

وی افزود:حادثه واژگونی اتوبوس زائران در مرز ایران و عراق طبق اخبار اولیه ۴کشته و ۱۶مصدوم بر جا گذاشته است که به احتمال زیاد این زائران مشهدی هستند.

ذاکریان تصریح کرد: امروز واژگونی اتوبوس در ۷۰کیلومتری مرز ایران و عراق رخ داد که تعداد دقیق و اهلیت زائران کشته شده در این حادثه هنوز مشخص نیست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: این اتوبوس آمبولانس‌ها اقدام به انتقال مصدومان به ایران می‌کنند که به محض مشخص شدن هویت زائران فوت شده در این حادثه، اسامی از سوی ستاد مرکزی اربعین اعلام خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]