تلویزیون CU7000 یکی از جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار است که به طور برق‌آسایی در لیست خرید هموطنان جای گرفته است. سامسونگ برند تولید کننده این تلویزیون باکیفیت است و به طور قطع می‌توان گفت جزو پرطرفدارترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۳ موجود در بازار شناخته می‌شود. اما دلیل این محبوبیت چیست و چرا در عرض کمتر […]

تلویزیون CU7000 یکی از جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار است که به طور برق‌آسایی در لیست خرید هموطنان جای گرفته است. سامسونگ برند تولید کننده این تلویزیون باکیفیت است و به طور قطع می‌توان گفت جزو پرطرفدارترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۳ موجود در بازار شناخته می‌شود. اما دلیل این محبوبیت چیست و چرا در عرض کمتر از یک سال CU7000 توانسته در منزل بسیاری از افراد جای خوش کند؟؟ با ما در این مطلب همراه شوید تا بررسی موشکافانه‌تری از آنچه که در مورد تلویزیون به خریداران گفته می‌شود را در اختیارتان قرار دهیم.

تلویزیون

قیمت؛ اصلی‌ترین دلیل محبوبیت

به نقل از فروشگاه بانه آی‌تی، تلویزیون CU7000 توانسته عنوان یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار از سال ۲۰۲۳ را کسب کند. با اینکه این تلویزیون به عنوان یک مدل پایین رده در سایت‌های نقد و بررسی انگلیسی زبان مورد نقد قرار گرفته اما این پایین رده بودن تنها در صورتی است که بخواهیم تلویزیون سری ۷ از رده‌بندی کریستال را با مدل‌های بالارده‌ای از رده‌بندی Neo QLED یا QD-OLED مقایسه کنیم. در شرایط بد اقتصادی و عدم ثبات ارز برخورداری از قیمت مناسب اصلی‌ترین اِلمانی است که هم‌اکنون مدنظر خریداران است. همین موضوع باعث شده تلویزیون‌های معمولی با قیمت مناسب بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. تلویزیون سامسونگ CU7000 ارزان‌ترین مدل سامسونگ در سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. این تلویزیون سری ۷ در سایزهای فوق العاده گسترده‌ای تولید شده و خریداران با هر نیازی قادر خواهند بود سایزی متناسب از تلویزیون را در منزل خود داشته باشند. تلویزیون CU7000 با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه بانه آی‌تی موجود بوده و شما می‌توانید با برخورداری از بودجه‌ای پایین بهترین تجربه از خرید تلویزیونی باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

تلویزیون۱

کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون در نمایش فیلم

در سایت‌های نقد و بررسی به صورت دقیق‌تری به بررسی ویژگی‌های تصویر تلویزیون سامسونگ CU7000 پرداخته شده است. طبق اطلاعات دقیق این سایت‌ها می‌توان گفت بهترین کاربرد تلویزیون سری ۷ برای نمایش فیلم و محتواهای بصری است. این تلویزیون کیفیت تصویر ۴K داشته و برای پردازش دیتاهای بصری از Crystal Processor 4K استفاده می‌کند. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت تلویزیون که کمتر به آن پرداخته می‌شود برخورداری از نوع پنل VA است. این نوع پنل به صورت ذاتی نسبت کنتراست نمایشگر را افزایش داده و مرز بین روشن‌ترین رنگ‌ها با تیره‌ترین رنگ‌ها را در نمایشگر به صورت عمیق‌تری افزایش می‌دهد. در سایت اصلی سامسونگ عنوان Mega Contrast برای تلویزیون ذکر شده که نمایانگر نسبت کنتراست عمیق تلویزیون در راستای به تصویر کشیدن جزئیات قابل درک بیشتر است. نوردهی تلویزیون نیز در حد بسیار مناسبی است و از قابلیت UHD Dimming برای تنظیم‌ نوردهی در سطح نمایشگر استفاده می‌شود. اگر بخواهیم بهتر به نقش تلویزیون سری ۷ در نمایش محتواها بپردازیم می‌توان انتظار عملکردی عالی از نمایشگر آن برای به نمایش گذاشتن محتواهای ویدیویی مخصوصاً در فضاهای تاریک و کم‌نور داشت.

تلویزیون۲

امکاناتی که با خرید تلویزیون CU7000 در اختیار خواهید داشت:

تطبیق پذیری صدا با تصویر

صدای تلویزیون CU7000 توسط ۲ بلندگوی باکیفیت تولید شده که هر کدام توانی ۱۰ وات را شامل می‌شوند و در نهایت مجموع خروجی صدای تلویزیون را به ۲۰ وات می‌رسانند. قابلیت Adaptive Sound از نقاط مثبت تلویزیون است که تطبیق صدا با ژانر تصویر و محیط تماشا را انجام می‌دهد. همچنین قابلیت OTS Lite با ردیابی اشیاء موجود در تصویر امکان ایجاد هماهنگی کامل صوتی را دارد.

منوی روان و پرسرعت

سیستم عامل اختصاصی سامسونگ به نام تایزن در تلویزیون سری ۷ اجرا شده که منویی بسیار ساده و در عین حال روان را شامل می‌شود. این منو متشکل از بخش‌های اصلی و پرکاربرد تلویزیون بوده و شما با دسترسی به آن تسلط بهتری بر کنترل دقیق امکانات تلویزیون خواهید داشت. سرعت پاسخگویی بالای منو از مزیت‌های فوق العاده‌ای است که با خرید تلویزیون CU7000 از آن بهره‌مند می‌شوید.

اتصال راحت به دیگر محصولات سامسونگ

قابلیت SmartThings برای افرادی که طرفدار سامسونگ هستند و اغلب محصولات این برند را در منزل خود دارند یک ویژگی عالی است. این قابلیت امکان ایجاد اتصال میان کلیه دستگاه‌های سامسونگ را به بهترین نحو برای در اختیار داشتن یک هاب مرکزی مهیا می‌کند.

گیمینگ در حد معمولی

تلویزیون CU7000 یک مدل گیمینگ حرفه‌ای نیست اما دارای برخی امکانات است که می‌تواند برای اجرای بازی‌های معمولی پاسخگو باشد. نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای نمایش بازی‌های ۴K پشتیبانی شده و قابلیت ALLM به صورت خودکار حالت بازی را برای برخورداری از تأخیر در ورودی کم انتخاب می‌کند. قابلیت HGiG نیز برای کمک به بهبود نمایش بازی‌های HDR در تلویزیون تعبیه شده است.

ارتباطات گسترده

تنوع بالایی در بخش درگاه‌های ارتباطی برای اتصال انواع دستگاه‌ها از طریق راه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. علاوه بر این امکانات مختلف همچون Tap View و Mobile to TV می‌توانند ارتباط وایرلس انواع گوشی به نمایشگر CU7000 را برای بهبود کارایی در اختیارتان قرار دهند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]