الان بهترین زمان برای استخراج بیت کوین است! این جمله را میتوان با دلایل مختلفی بیان کرد. اولین نکته ارزش پایین بیت کوین و در نتیجه قیمت پایین دستگاه های ماینر است یعنی با کمترین سرمایه بیشترین تراهش ممکن را میتوان تهیه کرد. دومین نکته هاوینگ بیت کوین است که کمتر از ۸ ماه دیگر […]

الان بهترین زمان برای استخراج بیت کوین است! این جمله را میتوان با دلایل مختلفی بیان کرد. اولین نکته ارزش پایین بیت کوین و در نتیجه قیمت پایین دستگاه های ماینر است یعنی با کمترین سرمایه بیشترین تراهش ممکن را میتوان تهیه کرد. دومین نکته هاوینگ بیت کوین است که کمتر از ۸ ماه دیگر اتفاق خواهد افتاد که در ادامه میتوانید تاثیر آن را بر میزان درآمد ماینینگ مشاهده فرمایید.

تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین:

در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۲، زمانی که قیمت بیت کوین حدود ۱۲ دلار بود، اولین هاوینگ اتفاق افتاد. یک سال بعد، قیمت بیت کوین به نزدیک به ۱۰۰۰ دلار افزایش یافت. هاوینگ دوم در ۹ ژوئیه ۲۰۱۶ اتفاق افتاد و قیمت بیت کوین در آن زمان به ۶۷۰ دلار کاهش یافت، اما تا جولای ۲۰۱۷ به ۲۵۵۰ دلار رسید. بیت کوین همچنین در دسامبر ۲۰۱۷ به بالاترین قیمت قبلی خود یعنی حدود ۱۹۷۰۰ دلار رسید. زمان آخرین هاوینگ در ماه مه ۲۰۲۰ بود که قیمت بیت کوین حدود ۸۷۸۷ دلار بود. ، که تا نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به ۶۹۰۰۰ دلار رسید.

تعداد بیت کوین در یک بلاک قبل از هاوینگ

تعداد بیت کوین در یک بلاک بعد از هاوینگ

قیمت بیت کوین در هنگام هاوینگ

قیمت بیت کوین ۱۵۰ روز بعد از هاوینگ

هاوینگ ۲۰۱۲

۵۰

۲۵

۱۲٫۳۵ $

۱۲۷٫۰۰ $

هاوینگ ۲۰۱۶

۲۵

۱۲٫۵

۶۵۰٫۵۳ $

۷۵۸٫۸۱ $

هاوینگ ۲۰۲۰

۱۲٫۵

۶٫۲۵

۸۸۲۱٫۴۲ $

۱۰۹۴۳٫۰۰ $

هاوینگ ۲۰۲۴

۶٫۲۵

۳٫۱۲۵

?

?

بهترین زمان برای استخراج بیت کوین

چرا هاوینگ بیت کوین مهم است؟

معمولاً پس از هاوینگ، نوسانات قیمت بیت کوین افزایش می یابد. عرضه بیت کوین موجود کاهش می یابد، که ارزش بیت کوین را که هنوز استخراج نشده است افزایش می دهد و آن را به دارایی جذاب تری برای سرمایه گذاران تبدیل می کند.

بهترین زمان برای استخراج بیت کوین

بهترین زمان برای استخراج بیت کوین

با این حال، اگر به ارزش تاریخ اعتقاد دارید، هاوینگ بیت کوین در گذشته محرک های بلندمدت صعودی قیمت ارز دیجیتال بوده است. در درجه اول، از آنجایی که منافع اقتصادی ماینینگ کمتر فریبنده می شود و برای ماینرهای با قدرت پردازش کمتر، سودآور نیست، پیش بینی می شود که تعداد ماینرهای بیت کوین به طور گسترده کاهش یابد و این باعث میشود سختی شبکه بیت کوین کاهش یابد که خود باعث افزایش درآمد ماینر های فعال در شبکه بیت کوین خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]