به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شفقنا، الجزیره نوشت: «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از بنی گانتز، وزیر جنگ سابق این رژیم برای حضور در نشستی جهت گفت‌وگو در خصوص تشکیل کابینه اضطراری دعوت  کرده بود و اکنون دو طرف بر این موضوع توافق کرده‌اند».حزب حاکم «لیکود» در اسرائیل به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نیز دیروز […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شفقنا، الجزیره نوشت: «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از بنی گانتز، وزیر جنگ سابق این رژیم برای حضور در نشستی جهت گفت‌وگو در خصوص تشکیل کابینه اضطراری دعوت  کرده بود و اکنون دو طرف بر این موضوع توافق کرده‌اند».
حزب حاکم «لیکود» در اسرائیل به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نیز دیروز (سه‌شنبه، ۱۰ اکتبر)، اعلام کرد که تمام رهبران این حزب با تشکیل «دولت اضطراری ملی» موافقت کردند.

نتانیاهو دوشنبه شب (۹ اکتبر) از مخالفان خود در کنست خواسته بود تا «فورا به روند تشکیل یک دولت اضطراری ملی» بپیوندند. پیشنهادی که یادآور تشکیل چنین کابینه‌ای در اسرائیل در سال ۱۹۶۷ از سوی «مناخیم بگین» نخست‌وزیر وقت رژیم موقت در طول جنگ شش روزه است.

از سوی دیگر، «یائیر لاپید» از دیگر سران اپوزیسیون در اسرائیل نیز روز یکشنبه از آمادگی خود برای تشکیل یک کابینه اضطراری برای اداره جنگ کنونی با مقاومت فلسطین در غزه خبر داده بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]