اقتصاد آنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ محله مولوی در محدوده‌ جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گرفته است و از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه، خیابان مولوی و خیابان خیام محدود شده است. […]

اقتصاد آنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ محله مولوی در محدوده‌ جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گرفته است و از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه، خیابان مولوی و خیابان خیام محدود شده است. اگر قصد خرید خانه در مولوی را دارید،گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۷۵ متری در مولوی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در مولوی با متراژ ۶۴ متر و یک اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در مولوی با متراژ ۴۸ متر و سنی معادل ۱۷ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۱ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در مولوی با متراژ ۶۳ متر و دو اتاق خواب و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مولوی را دارید، با سرمایه ۱ میلیاردو ۸۶۰ تومان میتوانید واحدی ۸ ساله با متراژ ۶۲ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در مولوی با متراژ ۵۴ متر و ۱۸ ساله درحالی که یک خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۵۱ متر مد نطر دارید، یک واحد ۱۲ ساله در مولوی که یک خوابه است، به سرمایه ای معادل ۱ میلیاردو ۶۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۷ ساله در مولوی با متراژ ۶۸ متر و دو اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیاردو ۲۶۰ میلیون میلیون تومان دارد.

قیمت خانه در مولوی

محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان)
مولوی ۷۵ ۲خوابه،آسانسور،انباری،پارکینگ ۱۳۹۵ ۲٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۷٬۳۳۳٬۰۰۰ 
مولوی ۶۴ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۴ ۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۸٬۱۲۵٬۰۰۰ 
مولوی ۴۸ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۵ ۱٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۰٬۲۰۸٬۰۰۰ 
مولوی ۶۳ ۲خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۸۵ ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۴٬۹۲۰٬۰۰۰ 
مولوی ۶۲ ۱خوابه،آسانسور ۱۳۹۴ ۱٬۸۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
مولوی ۵۴ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۴ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۷٬۷۷۷٬۰۰۰ 
مولوی ۵۱ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۱٬۶۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۲٬۹۴۱٬۰۰۰ 
مولوی ۶۸ ۲خوابه،آسانسور ۱۳۹۵ ۲٬۲۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۳٬۲۳۵٬۰۰۰ 
مولوی ۵۷ ۱خوابه،آسانسور،انباری،پارکینگ ۱۳۹۲ ۱٬۸۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۱٬۹۲۹٬۰۰۰ 
مولوی ۶۵ ۲خوابه،آسانسور،انباری،پارکینگ ۱۳۹۳ ۲٬۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۴٬۴۶۱٬۰۰۰ 
مولوی ۴۵ ۱خوابه ۱۳۸۶ ۱٬۹۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۲٬۶۶۶٬۰۰۰ 
مولوی ۷۱ ۲خوابه،آسانسور،انباری،پارکینگ ۱۳۹۲ ۲٬۹۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۲٬۱۱۲٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مولوی برای فروش گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]