اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ فیلیپس در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن سهم زیادی را به خود اختصاص داده است و به عنوان یک مارک معتبر در این زمینه شناخته می‌شود. این برند مدل‌های بسیار قدرتمندی با طراحی زیبا و مشخصات کاربردی عرضه می‌کند. در این مطلب به بررسی سرخ کن‌های فیلیپس و […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ فیلیپس در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن سهم زیادی را به خود اختصاص داده است و به عنوان یک مارک معتبر در این زمینه شناخته می‌شود. این برند مدل‌های بسیار قدرتمندی با طراحی زیبا و مشخصات کاربردی عرضه می‌کند. در این مطلب به بررسی سرخ کن‌های فیلیپس و معرفی کشور سازنده آن پرداخته شده است.

سرخ کن (air fryer) یکی از پرفروش‌ترین محصولات خانگی این برند به‌شمار می‌آید؛ دستگاه‌های سرخ کن فیلیپس عمدتا در کشور «چین» تحت لیسانس هلند و زیر نظر متخصصان این شرکت ساخته و مونتاژ می‌شوند.

بسیاری از محصولات شرکت‌های معتبر دنیا به دلیل «پایین بودن هزینه تولید و در نتیجه سوددهی بیشتر» در کشور چین ساخته می‌شوند. در واقع کارخانه‌های تولیدی این کشور طرح‌های برندهای مختلف را اجرایی می‌کنند.در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام قرار دارد و در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی رسمی آن دایر است.

در بازار لوازم خانگی قیمت سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ مبلغ ۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت مدل  HD۹۸۶۷ مبلغ ۲۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.
قیمت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس
برند مدل قیمت / تومان
فیلیپس ۹۲۷۰

۷,۶۰۰,۰۰۰

فیلیپس  HD۹۲۸۰

۸,۱۰۰,۰۰۰

فیلیپس  HD۹۲۵۲

۵,۹۰۰,۰۰۰

فیلیپس  HD۹۸۶۷

۲۸,۴۰۰,۰۰۰

فیلیپس HD۹۸۸۰/۹۰

۲۶,۸۵۰,۰۰۰

فیلیپس HD۹۸۶۳

۱۹,۰۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]