به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی چند ساعت بیش از ۲۰ مرتبه محله الزیتون واقع در شهر غزه را بمباران کردند. این جنگنده‌ها همچنین اطراف مسجد صفا و مروه در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب غزه را بمباران کردند. جنگنده‌های ارتش […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی چند ساعت بیش از ۲۰ مرتبه محله الزیتون واقع در شهر غزه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین اطراف مسجد صفا و مروه در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب غزه را بمباران کردند. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف بیمارستان القدس در تل الهوی واقع در غرب غزه را نیز بمباران کردند.

در پی بمباران خانیونس واقع در جنوب غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه زخمی شده که به بیمارستان ناصر منتقل شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل یک خانه مسکونی در اردوگاه النصیرات را بمباران کرده و آن را بر سر ساکنان آن خراب کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه خیابان صلاح الدین واقع در شرق اردوگاه النصیرات را نیز شدیداً هدف حملات هوایی خود قرار داد.

دست کم در جریان بمباران ۲ خانه مسکونی در النصیرات و رفح هفت فلسطینی به شهادت رسیدند. همزمان با حملات هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه المغازی واقع در مرکز غزه را نیز هدف قرار داد. حملات مذکور علیه بخش‌هایی از شمال نوار غزه نیز ادامه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]