اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش نسبت به شایعه منتشر شده در فضای مجازی شفاف‌سازی انجام داده است. این شرکت اعلام کرده پیگیری خریداران برای ملک مرودشت با توجه به جذابیت‌های سرمایه‌گذاری آن ملک برای خریداران طی سنوات گذشته پیوسته مطرح و در جریان بوده و این شرکت […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش نسبت به شایعه منتشر شده در فضای مجازی شفاف‌سازی انجام داده است.

این شرکت اعلام کرده پیگیری خریداران برای ملک مرودشت با توجه به جذابیت‌های سرمایه‌گذاری آن ملک برای خریداران طی سنوات گذشته پیوسته مطرح و در جریان بوده و این شرکت خارج از هیاهوی رسانه‌ای ناشی از اینموضوع مذاکرات خود را با همه خریداران انجام داده و می‌دهد؛ ضمن اشاره به این موصوع که ملک کارخانه مرودشت در رهن بانک ملت بوده و مراحل انجام مزایده این ملک در حال پیگیری می‌باشد.

در خصوص فروش کارخانه آزماسش توسط شرکت گسترش صنایع پیام، به اطلاع می‌رساند مطلب مذگور صحت نداشته و کذب می‌باشد.

کدال نگر سیزدهم آبان

دارو

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

افزایش بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی عمدتا به دلیل تغییر در سبد فروش شرکت و همچنین افزایش نرخ محصولات به دلیل پوشش هزینه‌ها می‌باشد.

رتاپ

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

کاهش سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا ناشی از تاثیر اندک تغییر نظام کارمزد شاپرکی بر روی درآمدهای شرکت از یکسو و افزایش هزینه‌های عملیاتی شرکت با توجه به شرایط تورمی حاکم بر کشور از سوی دیگر می‌باشد.

وآفر

افشای اطلاعات با اهمیت:

شرکت سرمایه گذاری ارزش آفرینان با شرکت گسترش فولاد تبریز تفاهم نامه ای جهت خرید ۹۹.۹ درصد سهام شرکت گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز به صورت نقد و اقساط منعقد نمودکه پیرو این تفاهم نامه و پس از اخذ تضامین کافی مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت و حصه نقدی پرداخت و مابقی ثمن معامله پس از ارزش گذاری شرکت مذکور تسویه خواهد شد.

لازما

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری زمین مرودشت و فروش کارخانه آزمایش توسط شرک به استحضار می رساند ۱- همانطور که در نامه های مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ و ۰۳/۰۸/۱۴۰۲ نیز به اطلاع رسانده شد ، پیگیری خریداران ملک کارخانه مرودشت با توجه به جذابیت های سرمایه گذاری آن ملک برای خریداران طی سنوات گذشته پیوسته مطرح و در جریان بوده و این شرکت نیز خارج از هیاهوی رسانه ای ناشی از این موضوع مذاکرات خود را با همه خریداران انجام داده و می دهد ضمن اشاره به این موضوع که ملک کارخانه مرودشت در رهن بانک ملت بوده و مراحل انجام مزایده این ملک در حال پیگیری می باشد و مطابق سنوات گذشته در هر مرحله اطلاع رسانی مقتضی به کلیه سهامداران انجام گردیده و خواهد شد. ۲- در خصوص فروش کارخانه آزمایش توسط شرکت گسترش صنایع پیام (سهامی عام)، به اطلاع میرساند مطلب مذکور صحت نداشته و کذب می‌باشد.

ددانا

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول : انواع محصولات ، ویال ، کپسول ، قرص

نرخ قبلی:  ۱۴۷,۷۹۵ ریال

نرخ جدید:  ۱۶۵,۲۰۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال قبل : ۱۵.۳۹ درصد

پارس

تعمیرات اساسی واحدهای اتیل بنزن و استایرن منومر:

احتراما به استحضار می رساند برنامه زمانبندی تعمیرات اساسی واحدهای اتیل بنزن و استایرن منومر شرکت پتروشیمی پارس طبق برنامه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ به مدت ۲۵ روز می باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]