اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در بجنورد را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در بجنورد با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره یک  واحد […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در بجنورد را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در بجنورد با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد دو خوابه در  میدان بهداری را دارید، یک واحد ۱۳۰ متری نوساز  را با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در خیابان ژاله  هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۱۰۰ متری که پارکینگ،آسانسور،انباری دارد را با پول پیش ۴۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در خیابان ژاله کرایه کنید.

اگر واحدی در جمهوری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۰۰ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری دارد را با رهن ۷۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی در جمهوری برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در پاسداران با متراژ ۹۲ متر در حالی که نوساز است را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در فردوسی به دنبال خانه دو خوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۱۰۹ متر که انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۵۰ میلیون و اجاره ۵۰۰ هزار تومانی در فردوسی  کرایه کنید.

همچنین واحد دیگری درشهرک گلستان  با متراژ ۷۵ متری دو خوابه دارای امکاناتی مثل پارکینگ،انباری دارد این واحد را می‌توانید با ودیعه ۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۸ میلیون تومانی در شهرک گلستان کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه دو خوابه در بجنورد به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه دو خوابه در بجنورد
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
 بلوار معلم ۹۷ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
جمهوری ۱۴۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۰ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان بهداری ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰  
خیابان ژاله ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
جمهوری ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۶ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
فردوسی ۱۰۹ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۵ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۰۰٬۰۰۰ 
قیام۱۹ ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شهرک گلستان ۷۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در بجنورد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]