پایان صبر امباپه؛ او می‌خواهد جدا شود!
پایان صبر امباپه؛ او می‌خواهد جدا شود!

رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، پی اس جی شنبه برابر لوریان اولین بازی فصل خود را انجام خواهد داد. این بازی ساعت ۲۱ به وقت محلی در پارک دو پرنس برگزار می شود و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، کیلیان امباپه برای این بازی در فهرست تیمش قرار نخواهد گرفت.

او که از حضور در تمرینات تیم اول منع شده و امروز نیز کنار مازادها تمرین خواهد کرد، تا زمانی که تکلیف آینده اش را مشخص نکند، حق حضور در رختکن تیم اصلی را هم نخواهد داشت. او باید تصمیم بگیرد که تمدید کند یا همین تابستان برود. در واقع باشگاه برای او راه دیگری نگذاشته است.

PSG Community، رسانه نزدیک به باشگاه پاریسی، امروز نوشت که امباپه منتظر اعلام فهرست بازیکنان بازی با لوریان است و اگر لوئیس انریکه مطابق انتظارات او را در این فهرست قرار ندهد، رسما اعلام جدایی خواهد کرد. این همان حرکتی است که رئال مادرید انتظار دارد تا مذاکره با پی اس جی را شروع کند.

در همین رابطه دیروز اکیپ نوشت که رئال تا از خود امباپه حرکتی جدی مشاهده نکند، قدم پیش نخواهد گذاشت. امباپه حالا به وضوح می داند که موضع باشگاه تغییر نخواهد کرد و او اگر تمدید نکند یا حاضر به جدایی نشود، جایی در تیم نخواهد داشت و یک سال از فوتبال محروم خواهد بود. او به همین دلیل پس از بازی با لوریان قصد دارد واکنشی جدی به وضعیت کنونی خود نشان دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]