نکونام: مشکل من با خطیر فقط برای جذب بازیکن است
نکونام: مشکل من با خطیر فقط برای جذب بازیکن است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من با مدیرعامل هیچ مشکلی نداشته و ندارم و تنها موضوع ما مشکل جذب بازیکن است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جواد نکونام در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص مسائل باشگاه استقلال اظهار داشت: علی خطیر مدیر جوانی است و استقلال اولین باشگاهی است که او به عنوان مدیرعامل در آن حضور پیدا کرد. استقلال باشگاه بزرگی است و خطیر هم دوست دارد به عنوان مدیر در کارش موفق باشد. اگر در روز اولی که با او جلسه داشتم و لیست بازیکنان را که می خواستم را دادم به من می گفت که ما پول نداریم و نمی توانیم بازیکن بگیریم، هیچکدام از این مشکلات به وجود نمی آمد.

وی ادامه داد: بنای ما در صحبت ها این بود که صداقت داشته باشیم و باهم کارهی باشگاه بزرگ استقلال را درست انجام دهیم. ما با هم مشکلی نداشتیم و نداریم و فقط موضوع جذب بازیکن و پرداخت مطالبات بازیکنان است که باید این تعهدات انجام شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: حتی جایی که به نتیجه رسیدیم که نمی توانیم بازیکن جذب کنیم، من اعلام کردم که با همین بازیکنان ادامه می دهم. دلخوری من فقط برای این بود که نمی توانستیم بازیکن بگیریم. خطیر در مصاحبه خود اعلام کرد که بازیکن می گیریم اما وقتی من می روم بازیکن را می بینم و صحبت می کنم و بعد می گویند نمی توانیم بازیکن بگیریم و پول نیست، یعنی چه؟ این یعنی یک اتفاقاتی دارد رخ می دهد. من عمرم را در این فوتبال گذراندم و این مسائل را می فهمم.

نکونام تصریح کرد: آقای خطیر در جایی گفت اگر استقلال وضعیت خوبی داشت به من و شما نمی دادند؛ شاید به شما نمی دادند اما استقلال را به من می دادند. سه سال قبل من با استقلال مذاکره کردم. سال قبل هم در دوران مصطفی آجورلو هم با من مذاکره شد که به دلیل تعهد به فولاد جدا نشدم. من واقعا اشتباه کردم که فرصت همکاری با آجورلو را از دست دادم.

وی عنوان کرد: همه صحبت های من راست است و اگر دروغ است بیایند و بگویند. من به خطیر بازیکن معرفی کردم، رفتند گفتند از آندره آ استراماچونی و دستیاران او استعلام گرفتند. استراماچونی قابل احترام اما او نمی داند من در فوتبال چه می خواهم. او کاره ای نیست که بخواهد نظر بدهد. حق ندارند سوال کنند. اگر بازیکن بد باشد جواب می دهم و خوب هم باشد جواب می دهم. بحث فنی با من است و بازیکنان مورد تایید من هستند. این موضوعات باعث ناراحتی می شود. باعث می شود من با این همه سابقه کاری بیایم در این خصوص حرف بزنم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]