به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: بانوی اول در کشور ما مادران شهدا و مادر شهید مفقود الاثری است که وقتی استخوان‌های فرزندش را آوردند از خجالت روی مادر شهید مفقود الاثری که خبری از فرزندش نیست به استقبال فرزندش نرفت. جهرمی افزود: در خصوص واقعه‌ای که رخ […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: بانوی اول در کشور ما مادران شهدا و مادر شهید مفقود الاثری است که وقتی استخوان‌های فرزندش را آوردند از خجالت روی مادر شهید مفقود الاثری که خبری از فرزندش نیست به استقبال فرزندش نرفت.

جهرمی افزود: در خصوص واقعه‌ای که رخ داد و حواشی بانوی اول مطرح شد باید بدانید که یک همایش بین‌المللی برگزار شد و بیش از ۱۰۰ خبرنگار و اهالی رسانه از ۵ قاره حضور داشتند و وقتی مجری به اشتباه همسر رئیس‌جمهور را بانوی اول معرفی می‌کنند همسر رئیس‌جمهور برای اصلاح ذهنیت غلط حاصل از جمله غلط مجری اعلام کردند مقام اول رسمی در کشور ما یک شخصیت دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده هیچ رئیس‌جمهوری در دولت هیچ جایگاهی نداشته است اما همسر رئیس‌جمهور شخصیت حقیقی خودشان را دارند و ایشان شخصیت دانشگاهی هستند و تالیفات متعددی دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]