فوری/ حساب‌ها را چک کنید، یارانه بهمن ۱۴۰۲ این دهک‌ها واریز شد
فوری/ حساب‌ها را چک کنید، یارانه بهمن ۱۴۰۲ این دهک‌ها واریز شد

از بامداد چهارشنبه یارانه بهمن ماه ۱۴۰۲ دهک‌های یک تا سوم واریز می‌شود.

به گزارش نبض بازار، با توجه به تغییر زمان واریز یارانه و با توجه به جدول جدید واریزی، از بامداد چهارشنبه یارانه دهک‌های یک تا سوم واریز می‌شود، مشمولان می‌توانند حساب خود را چک کنند.
در ماه های قبل یارانه نقدی هر ماه بیستم به بیستم به حساب خانوارها پرداخت می شد. اما این ماه زمان واریز و برداشت یارانه نقدی تغییر کرد. یارانه نقدی مشکل اقتصادی خیلی از خانوارها را حل می کند. یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود. 

یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود، در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.
به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود.
گفتنی است؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود.
نحوه دریافت یارانه یک میلیونی بهمن‌ماه اعلام شد
معاون وزیر کار و رفاه درباره نحوه دریافت یارانه یک میلیون تومانی برای کودکان گفت: خانواده های دهک یک تا هفت با کودکان ۶ ماهه تا ۵ ساله به خانه‌های بهداشت مراجعه کنند.
علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی افزود: یک فرد که در دهک یک تا ۳ است، در حالی که یارانه نقدی خود، همسر و دو فرزند خود را که ۴۰۰ هزار تومان است، می‌گیرد، اگر یکی از فرزندان نیازمند تغذیه مضاعف باشد، جداگانه یک میلیون تومان دیگر یارانه دریافت خواهد کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که فرزند نیازمند تخصیص کمک چه ویژگی‌هایی دارد، افزود: ویژگی اول این است که ۶ ماه تا ۵۹ باشد و این گروه را وزارت بهداشت معرفی می‌کند.
عسگریان تصریح کرد: وزارت بهداشت این کودکان را از طریق خانه‌های بهداشت شناسایی و به ما معرفی می‌کند. ما برای سرپرستان خانوار پیامک ارسال می‌کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]