از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»
از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»

شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۴۱ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۵۰ شرکت به سهامی خاص رادیاتور ایران تغییر یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۴۱ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۵۰ شرکت به سهامی خاص رادیاتور ایران تغییر یافت.
معرفی :
پس از تصویب قانون گسترش مالکیت شرکت های تولیدی و سهیم شدن کارگران در سهام کارخانجات در سال ۱۳۵۵ شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا _سهام عام) تاسیس گردید و سهام شرکتهای رز، زامیاد، رادیاتور ایران و رنا (خاص) به آن شرکت منتقل گردید. در سال ۱۳۷۵ شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر کرد و موفق به اخذ پذیرش از سازمان بورس تهران گردید.
ختور تولید کننده انواع رادیاتور خودرو های سبک و سنگین (آلومینیومی، آلومینیومی اکسپندی، مسی – برنجی و استیل)، مبدل های حرارتی صنعتی، اویل کولر، مبدل های آلومینیومی فشارقوی، اواپراتور، کندانسور، مجموعه کولر خودرو و شبکه های جایگزین می باشد.
تابلوی معاملات و سهامداران عمده شرکت:
ارزش بازار سهم ۱۷۴۹٫۱۳ میلیارد تومان است و ۴۷ درصد سهام شرکت شناور می باشد.  کل سهام شرکت ۳ میلیون و ۸۵۵ میلیون است. قیمت فعلی سهم ۴۵۲ تومان است.
 در جدول زیر لیست مهم ترین سهامداران رادیاتور ایران آمده است:

افزایش سرمایه شرکت:
ختور به تازگی پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۳ درصدی از محل سود انباشته را به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی  تصویب کرده است. سرمایه شرکت از ۳۸۵ به ۵۱۳ میلیارد تومان افزایش می یابد.
عملکرد ۱۰ ماهه شرکت:
 شرکت رادیاتور ایران در عملکرد ۱۰ ماهه ۱۸۸۸ میلیارد تومان درآمد فروش شناسایی کرد. فروش دی به ۲۱۸ میلیارد تومان رسید و نسبت به ماه قبل کمی کاهش داشت. مقایسه فروش ۱۰ ماهه سال جاری با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۶۹ درصدی درآمد عملیاتی شرکت دارد.
تحلیل تکنیکال ختور:

یک مثلث در حال تکمیل است و انتظار داریم به زودی لگ اخر E در محدوده حمایتی با رعایت حد ضرر ۴۲۰ تومان تمام شود و شاهد ورود به یک موج صعودی میان مدت برای شروع اولین موج از الگوی صعودی بلند مدت باشیم. به عبارتی با شکست سقف مثلث از الگوی ترکیبی لگ E هدف های مهم ۶۳۵-۶۵۰ و سپس ۸۳۰ و نهایتا ۱۰۰۰ در ماه های آتی قابل حصول خواهد بود.
ختور بنیادی تکنیکال

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]