مقایسه پوکو ایکس ۵ پرو با پوکو ایکس ۵ شیائومی؛ کدام پوکو بهتر است؟ + لیست قیمت انواع گوشی شیائومی
مقایسه پوکو ایکس ۵ پرو با پوکو ایکس ۵ شیائومی؛ کدام پوکو بهتر است؟ + لیست قیمت انواع گوشی شیائومی

در این مطلب به بررسی گوشی های شیائومی پرداخته ایم.

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ شیائومی در گوشی پوکو ایکس ۵ از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G بهره برده است. گوشی پوکو ایکس ۵ پرو هم به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده است. با بررسی این دو پردازنده در بنچ مارک های معتبر شاهد برتری پردازنده گوشی پوکو ایکس ۵ پرو هستیم!

در مقایسه گوشی Poco X۵ با Poco X۵ Pro دوربین های کدامیک بهتر بوده است؟

گوشی Poco X۵ و Poco X۵ Pro دارای سه دوربین در پشت هستند که شامل لنز واید، اولتراواید و ماکرو می شود. طبق بررسی های صورت گرفته، دوربین گوشی پوکو X۵ پرو عملکرد بهتری نسبت به دوربین گوشی پوکو X۵ داشته است.

صفحه نمایش Poco X۵ بهتر است یا Poco X۵ Pro؟

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Poco X۵ از نوع امولد بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می باشد. در طرف مقابل، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Poco X۵ Pro هم از نوع امولد بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است! به دلیل پشتیبانی از دالبی ویژن، صفحه نمایش Poco X۵ Pro بهتر ظاهر شده است.

پوکو ایکس ۵ پرو یا پوکو ایکس ۵ کدامیک در باتری و شارژدهی بهتر بوده است؟

منبع تغذیه هر دو گوشی فوق ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد. با این حال، باتری گوشی پوکو ایکس ۵ پرو در تست های صورت گرفته، پایداری بالاتری را نشان داده چرا که پردازنده آن مصرف بهینه تری دارد! در زمینه شارژدهی نیز هم برتری با پوکو ایکس ۵ پرو است زیرا از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می کند.

در بازار موبایل قیمت گوشی شیائومی مدل  Poco X۵ Pro ۵G دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۱۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت مدل Poco F۵ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۱۷,۲۲۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت گوشی موبایل در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت انواع گوشی شیائومی
مدل ظرفیت دوربین/مگاپیکسل قیمت/تومان
 Poco X۵ Pro ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۰۸

۱۳,۱۵۰,۰۰۰

Poco F۵ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۶۴

۱۷,۲۲۰,۰۰۰

Poco C۴۰ دو سیم کارت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۱۳ ۳,۹۹۹,۹۰۰
Poco F۵ Pro دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۶۴

۲۳,۸۵۰,۰۰۰

 POCO F۴ GT ۲۱۱۲۱۲۱۰G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۶۴

۱۶,۲۹۵,۰۰۰

Redmi ۱۲ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰

۸,۲۹۹,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]