قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است

نرم افزارهای ادوبی برای اکثر افرادی که با فتوشاپ سروکار دارند، برند آشنایی است. حال این شرکت که با اضافه کردن هوش مصنوعی، قابلیت های تازه ای را به نرم افزارهای خود وارد کرده است، در بیانه ای مطبوعاتی اعلام کرد ابزارهای جدیدی به فتوشاپ اضافه می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورج،‌ از امروز در نسخه بتای فتوشاپ این ابزارها با استفاده از مدل پایه جدید فایرفلای ایمیج ۳ ادوبی، در دسترس هستند. به گفته شرکت ادوبی نسخه نهایی این ابزارها در ادامه سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.
با افزودن قابلیت های جدید مدل جدید فایرفلای پیشرفت‌های چشمگیری در کیفیت تصویر خواهد داشت. بنابراین تصاویری با کیفیت بالاتر، درک بهتر پرامپت‌ها، جزئیات و تنوع بیشتر و طیف وسیع‌تری از سبک‌ها تولید می شود. در کنار اینها نورپردازی، موقعیت‌یابی و توجه به جزئیات در این مدل جدید انتظار می رود.
Generate Image یکی از ابزارهای جدید فتوشاپ بتا است که کاربر با آن می تواند یک تصویر جدید بسازد. با استفاده از این قابلیت جدید از طریق پیام متنی، فتوشاپ یک تصویر جدید ارائه می کند.
همچنین یکی از ابزارهای جالبی که به هوش مصنوعی فتوشاپ اضافه می‌شود، Reference Image است که در آن کاربر عکسی را در کادر مخصوصی آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد ویژگی‌های آن را به‌عنوان یک مرجع، در تصویر دوم اعمال کند.
دیگر قابلیت جدید و عجیب فتوشاپ Generate Background است که کاربر با استفاده از آن می توند هر پس زمینه ای که می خواهد به سوژه خود اضافه کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]