بی اعتمادی خریداران به بازار خودرو  + جدول قیمت
بی اعتمادی خریداران به بازار خودرو  + جدول قیمت

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز نیمی از خودروهای داخلی مورد بررسی بدون تغییر راهی بازار شدند و با این شرایط شاهد آرامش در بازار بودیم.

به گزارش اکوایران؛ با نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی می‌توان گفت بیشترین تغییر قیمت به محصولات گروه ایران خودرو رسید و با این شرایط سایپایی‌ها آرامش بیشتری در بازار را تجربه کردند.

اخبار پی‌درپی در خصوص خودروهای وارداتی از یک سو و نوسان رو به بالای دلار در روزهای اخیر از سوی دیگر از جمله دلایلی است که موجب شد تا بازار خودرو شکل آرام به خود گیرد و با این شرایط شاهد عقب‌نشینی برخی از خودروهای داخلی در بازار بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو این اخبار موجب شده تا شاهد سردرگمی در بازار و بی اعتمادی خریداران نسبت به قیمت‌های اعلامی باشیم و با این شرایط در حال حاضر شاهد فاصله گرفتن هرچه بیشتر خریداران از بازار هستیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۴۵ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵ میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8» هم که روز گذشته کاهشی ۵۰ میلیونی در بازار داشت امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۷۶۰میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز هم کاهش ۲ میلیونی ۸۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۶ میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۲۰ میلیونی در بازار ۹۱۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش ۲ میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۹۵ میلیون تومان و «کوییک دنده‌ایS» با کاهش یک میلیونی ۳۹۳ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]