کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۸۰ میلیارد در بهارستان
کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۸۰ میلیارد در بهارستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان، انبار احتکار دارو به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو با احتکار داروهای ضروری مورد نیاز مردم، آن را به قیمت چند برابر در بازار آزاد به فروش می رسانند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات بدست آمده فردی که در این امر فعالیت می کرد شناسایی و مشخص شد این فرد مقادیر زیادی دارو را داخل انبار داروخانه واقع در نسیم شهر در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی ماموران به همراه عوامل شبکه بهداشت در بازرسی از محل تعداد ۴ میلیون و ۹۰ هزار و ۴۸۵ عدد انواع دارو را کشف کردند.

سردار عزیزی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرایم علیه سلامت جامعه می باشد، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]