خودروهای ژاپنی جدید در راه سامانه یکپارچه فروش
خودروهای ژاپنی جدید در راه سامانه یکپارچه فروش

اکو ایران : سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خود را آماده پذیرایی از مهمان های تازه ژاپنی می کند.

به گزارش اکو ایران، دو محصول دیگر از برند ژاپنی سوزوکی به بازار ایران می آیند. سوزوکی فرانکس و سوزوکی جیمنی به عنوان دو عضو جدید خانواده سوزوکی قرار است از مسیر یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گیرند.

حضور این دو عضو جدید تعداد اعضای خانواده سوزوکی را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به عدد چهار می رساند.

پیش از این سوزوکی ciaz و سوزوکی baleno پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار گرفته بودند.

بررسی ها نشان می دهد سوزوکی فرانکس نسخه کراس سوزوکی بالنو است. این خودرو در سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد و در آوریل ۲۰۲۳ ( فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱) روانه بازار شد. سوزوکی ماروتی بازوی هندی شرکت سوزوکی ژاپن تولید فرانکس را بر عهده دارد. این خودرو را به نوعی می توان جدیدترین محصول برند سوزوکی دانست.

سوزوکی جیمنی محصولی قدیمی تر محسوب می شود و از سال ۲۰۱۸ در خطوط تولید این خودروساز حضور دارد.

سوزوکی جیمنی یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین شاسی بلندهای دو دیفرانسیل بازار جهانی است. بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر نسل چهارم این خودرو قرار است وارد بازار ایران شود. این خودرو دو در است. اما سوزوکی مدل چهار در این محصول شاسی بلند خودرو را نیز معرفی کرده است.

شرکت واردکننده سوزوکی در دور اول عرضه محصولات این برند ژاپنی در بازار ایران هدف گذاری خود را روی دو محصول اقتصادی قرار داده بود. سوزوکی ciaz یک خودروی سدان شهری محسوب می شود و سوزوکی baleno یک خودروی هاچ بک (بدون صندوق عقب) است.

اما در برنامه ریزی جدید برای واردات محصولات برند سوزوکی شاهد هستیم که به رغم تمرکز بر واردات محصولات اقتصادی این بار دو محصول در رده خودروهای شاسی بلند (سوزوکی جیمنی) و کراس اوور (سوزوکی فرانکس) قرار است روانه بازار خودروی کشور شوند.

با توجه به تجربه موفق سوزوکی ویتارا در بازار ایران این امیدواری وجود دارد تا سوزوکی فرانکس و سوزوکی جیمنی نیز در همین مسیر حرکت کرده و روزهای خوش ویتارا را برای این برند ژاپنی تکرار کنند.

اخبار منتشر شده نشان می دهد دو خودروی یاد شده در حال اخذ مجوزهای لازم برای قرار گرفتن پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش هستند.

پیش بینی می شود دو خودروی یاد شده سال آینده از مسیر سامانه یکپارچه فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز در تیررس متقاضیان قرار گیرند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]