مربی نساجی: مقابل ملوان محکوم به برد هستیم
مربی نساجی: مقابل ملوان محکوم به برد هستیم

مربی نساجی گفت: در مقابل باکیفیت‌ترین نسخه ملوان چند فصل اخیر محکوم به ارائه یک بازی خوب و کسب هر سه امتیاز مسابقه هستیم که امیدواریم با حمایت هواداران پرشور نساجی پیروز مسابقه باشیم.

به گزارش‌ اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان انزلی اظهار کرد: فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم. تیمی که وقتی بازی‌های این فصلش را مرور می‌کنیم متوجه کیفیت خوب‌ و بالای آن می‌شویم.
وی افزود: جایگاه جدولی‌شان نشان‌دهنده کیفیت تیم است. این نسخه ملوان با کیفیت‌ترین ملوان چند فصل اخیر به حساب می‌آید و بابت نتایج و عملکردی که داشتند به آقای تارتار و همکاران‌شان تبریک می‌گویم. در بازی‌ها کاملا مشخص است که چه می‌خواهند و از بازیکنانی که دارند بهترین استفاده را در زمین انجام می‌دهند.
مربی نساجی خاطرنشان کرد: به هر حال ما هم نساجی هستیم و با حمایت هواداران تلاش می‌کنیم پیروز مسابقه باشیم.
صداقت خاطرنشان کرد: شرایط جدول ما را تحت فشار گذاشته است. ما مجبور و محکوم هستیم که خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. برنامه ما هم این است که بازی خوب و منسجمی داشته باشمی و از میدان سخت مصاف با ملوان در حضور هواداران پرشور دست پر برگردیم و سه امتیاز را بگیریم.
وی افزود: امروز و دیروز تمرین خوبی را در حضور هواداران داشتیم. معمولا روال کار بر این است که تمرینات آخر تیم‌ها پیش از مسابقه پشت درهای بسته انجام شود. اما آقای الهامی آنقدر نسبت به هواداران ارادت دارد که ۲ تمرین آخر تیم را در حضور هواداران برگزار کرد.
مربی نساجی تصریح کرد: انرژی که ما از هواداران می‌گیریم به همه مسائل دیگر می‌ارزد. امیدواریم که فردا هم با حضور پرشور خود این انرژی مثبت را به ما بدهند و به بازیکنان کمک کنند که اتفاق مورد نظر ما بیفتد و در پایان همه ما خوشحال باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]