چری اکسید از نسخه آزمایشی ۰۸ خود برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد
چری اکسید از نسخه آزمایشی ۰۸ خود برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد

چری از تصاویر اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است و قرار است در نمایشگاه خودروی پکن که در حال برگزاری است رونمایی شود و بخشی از سری اکسلانتیکس خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سمت در اکسید ۰۸ خطوط کشیده بسیار مستقیم دارد و سمت خود نوار نسبتاً مسطح با چند خط چین است. درهای عقب بسیار عریض هستند و در صورت باز بودن امکان دسترسی مستقیم به ردیف سوم و همچنین ردیف دوم را فراهم می‌کند. در عقب، جلوآمپرهای بومرنگ شکل به همراه نور بیشتری در اطراف بیشتر پنجره صندوق عقب وجود دارد.

از طراحی می‌توانیم بگوییم که برای رقابت با ام‌وی‌پی‌هایی مانند لی مگا و ایکس پنگ ایکس ۹ طراحی شده است، اگرچه قیمت اکسید ۰۸ احتمالاً پایین‌تر است.
اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.

E۰۸ احتمالاً به ای‌اس و ای‌تی در سری خودروهای اکسلانتیکس که در چین به عنوان استرا شناخته می‌شود، می‌پیوندد. ما بر این باوریم که این یکی از خودروهایی است که به همراه سه مدل دیگر در راه اندازی پیش فروش اکسلانتیکس ای‌تی مورد توجه قرار گرفت. این بدان معنی است که E۰۸ احتمالاً در پلتفرم تمام برقی E۰X گران‌قیمت چری خواهد بود. قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]