خبر خوش و مهم به معلمان تازه استخدام شده/ رتبه‌بندی در راه است؟
خبر خوش و مهم به معلمان تازه استخدام شده/ رتبه‌بندی در راه است؟

معاون وزارت آموزش و پرورش از رتبه بندی معلمان تازه استخدام شده خبر داد.

به گزارش نبض بازار، علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: معلمان تازه استخدام شده در مسیر رتبه‌بندی قرار گرفتند همچنین تمام اعتراضات بررسی شده است.

علی فرهادی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان یک مسیر در جریان است، اظهار کرد: معلمان تازه استخدام شده، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و … بنا بر شایستگی‌هایی که کسب کرده‌اند، در مسیر رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند همچنین تمام اعتراضات بررسی شده و احکام جدیدشان نیز صادر شده است.

وی در خصوص توزیع شیر در مدارس تصریح کرد: این امر، مورد تاکید رئیس جمهور بود که دستورات ویژه‌ای داده‌اند؛ چون طرح چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد ۱۰۰ درصدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذرماه توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان‌ها انجام خواهد شد و با توجه به اینکه باید این شیرها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند، نیاز است پس از بسته‌بندی به مدت دو هفته در محیطی نگه‌داری شوند که قدری تاخیر به خاطر این مسائل بوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]