این حراج دولتی را از دست ندهید + سایت ثبت‌نام
این حراج دولتی را از دست ندهید + سایت ثبت‌نام

مهلت ارائه پیشنهاد برای مزایده‌های ۵۹۹، ۵۹۳ و ۵۹۴ سازمان اموال تملیکی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صداوسیما، آقای غلامی باغی، معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی با حضور در برنامه سلام خبرنگار گفت: مهلت ارائه پیشنهاد و مشاهده کالاهای مطروحه در مزایده فوق العاده ۵۹۹ این سازمان، ساعت ۲۴ امشب سه شنبه (۸ اسفندماه) به پایان می‌رسد.
او افزود: در این مزایده فوق العاده ۲۸۹ میلیارد تومان کالا در ۴ استان تهران، خوزستان، یزد و چهار محال و بختیاری عرضه شده است.
او عمده کالاهای ارائه شده در این مزایده را انواع فلزات و ورق فلزی، الکتروموتور، لوله‌های استیل، چای، لوازم و قطعات خودرو و موتورسیکلت، خشکبار و خودروسواری عنوان کرد.
غلامی گفت: علاقمندان به شرکت در این مزایده از ۳ اسفند ماه فرصت داشتند با مراجعه به استان‌های ذکر شده، از کالاهای مطرح شده بازدید کنند و تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارند با مراجعه ب سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی setadiran.ir پیشنهادات خود را ارائه کنند.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی افزود: مراسم رمزگشایی پیشنهادات ارائه شده روز شنبه ۱۲ اسفند ماه برگزار و اسامی برندگان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت اعلام می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]