قیمت تور هوایی مشهد در نوروز ۱۴۰۳ چند؟ + جدول
قیمت تور هوایی مشهد در نوروز ۱۴۰۳ چند؟ + جدول

اگر قصد سفر به مشهد در ایام تعطیلات نوروز را دارید، در این گزارش به بررسی هزینه تورهای گردشگری مشهد پرداخته‌ایم.

اقتصاد آنلاین- معصومه حیدریان؛ همیشه یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای گردشگری، شهر مشهد بوده است. مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین، وجود آرامگاه فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سراینده شاهنامه نیز باعث شده تا مسافران زیادی راهی این دیار شوند.
تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند سفری به شهرهای دیگر داشته باشند. اگر انتخاب شما نیز برای مسافرت در عید شهر مشهد است، در ادامه به بررسی هزینه تورهای مسافرتی مشهد ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ می‌پردازیم.
هزینه اقامت در هتل‌های مشهد باتوجه به درجه ستاره آنها متفاوت است؛ به طور مثال، ۲ شب اقامت در هتل سارینا، به مبلغی حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیاز دارد. همچنین، اگر قصد دارید تا ۳ شب در این هتل بمانید باید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.
اقامت در هتل سه ستاره پارمیدا برای دو شب ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای سه شب ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
اگر به دنبال هتل ۵ ستاره می‌گردید، می‌توانید قصر طلایی را انتخاب کنید. برای دو شب اقامت در این هتل باید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بپردازید.
هزینه اقامت در دیگر هتل‌ها را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور هوایی مشهد (ویژه نوروز ۱۴۰۳)

هتل
درجه ستاره
قیمت ۲ شب اقامت
قیمت ۳ شب اقامت

پرستاره
۲ ستاره
۴,۸۷۰,۰۰۰
۵,۵۰۰,۰۰۰

انقلاب
۲ ستاره
۵,۱۰۰,۰۰۰
۵,۸۰۰,۰۰۰

میبد
۲ ستاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
۵,۴۰۰,۰۰۰

سراج
۲ ستاره
۴,۷۰۰,۰۰۰
۵,۶۰۰,۰۰۰

پارمیدا
۳ ستاره
۵,۰۰۰,۰۰۰
۵,۹۰۰,۰۰۰

شکوه شارستان
۴ ستاره
۶,۲۰۰,۰۰۰
۷,۸۰۰,۰۰۰

قصر طلایی
۵ ستاره
۸,۳۰۰,۰۰۰
۱۰,۹۰۰,۰۰۰

سارینا
۴ ستاره
۴,۴۰۰,۰۰۰
۵,۱۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]